نایب‌رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران:


۴ سال است گاز و برق ما را به اسم مدیریت قطع می‌کنند

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران در هشتاد و پنجمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان، با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور از قطع گاز و برق صنایع به اسم مدیریت انتقاد کرد.

عباس جبال‌بارزی با بیان اینکه اجرا نشدن ماده ۲۵ قانون بهبود محیط کسب‌ و کار به تولید و اشتغال ضربه می‌زند، گفت: ماده ۲۵ قانون بهبود محیط کسب‌ و کار دولت را از اولویت قرار دادن صنایع برای قطع گاز، برق و خدمات مخابرات منع کرده و همچنین دولت را مکلف کرده که اگر در شرایط اضطرار مجبور به قطع این خدمات به صنایع شد باید خسارات آن‌ها را جبران کند. با وجود گذشت ۱۰ سال از تصویب این ماده، اما هنوز اجرایی نشده است.

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران با بیان اینکه این وضع نتیجه‌ای جز زیان تولیدکننده و بیکاری کارگر و افت تولید ناخالص ملی ندارد، گفت: ۴ سال است که برق و گاز ما را پیک‌های بار در تابستان و زمستان ،قطع کردند و اسمش را مدیریت گذاشتند که با قطع برق خانگی تبعات اجتماعی نداشته باشند.

جبالبارزی با اشاره به شعار سال اعلام کرد که برای هر تغییری بایستی سیاست‌های اجرایی کشور تغییر کند ولی هیچ تغییری دیده نمی‌شود . او در این رابطه افزود: فرایند تخصیص و تامین ارز ۴ ماه طول کشیده هنوز تامین نشده ، عملا بخش‌نامه بانک مرکزی شرایط را به جای بهتر کردن، بدتر کرده و نقدینگی تولیدکنندگان را از دستشان خارج کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104780
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.