در نشست فرماندار عنبرآباد و مدیرعامل شرکت گاز استان :


تکمیل پروژه گازرسانی به شهر عنبرآباد تا تیرماه ۱۴۰۳

در نشست فرماندار عنبرآباد و مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، فرماندار عنبرآباد راه‌اندازی اداره گاز شهرستان را در تسریع روند گازرسانی مؤثر دانست و افزود: باید همه خدمات در حوزه گاز در همین شهرستان انجام شود و نیروی انسانی و خودرویی نیز نسبت به حجم کار تأمین شود.

یزدان افشاری‌پور در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: دغدغه ما تکمیل گازرسانی به تمام نقاط شهر عنبرآباد است که باید هر چه سریع‌تر علمک‌گذاری انجام شود.

 فرماندار عنبرآباد راه‌اندازی اداره گاز شهرستان را در تسریع روند گازرسانی مؤثر دانست و افزود: باید همه خدمات در حوزه گاز در همین شهرستان انجام شود و نیروی انسانی و خودرویی نیز نسبت به حجم کار تأمین شود.

 افشاری‌پور همکاری شهرداری عنبرآباد را در روند گازرسانی مثبت ارزیابی کرد و گفت: شهرداری عنبرآباد در بحث لوله‌گذاری در شهر همکاری بسیار خوبی با شرکت گاز داشته که باعث شده ۹۵ درصد کار انجام شود.

 وی افزود: یکی از مطالبات جدی مردم شهر عنبرآباد آسفالت معابر است و کارخانه آسفالت آماده بهره‌برداری است و منتظر اتمام علمک گذاری شرکت گاز هستیم.

 فرماندار عنبرآباد با بیان اینکه نگاه همه مسئولان برای اجرای پروژه گازرسانی مثبت بود، گفت: با پرداخت تسهیلات موردنیاز به مردم، برای دریافت اشتراک اقدام خواهند کرد.

 محمدرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نیز در این دیدار با بیان اینکه گازرسانی به شهر عنبرآباد تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ به پایان خواهد رسید، گفت: با انتخاب پیمانکار جدید کار علمک‌گذاری با سرعت انجام خواهد شد.

 وی افزود: به بیش از ۱۵ هزار نفر در استان کرمان تسهیلات برای لوله‌کشی گاز منازل پرداخت خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: ۶۰۰ کیلومتر لوله‌گذاری گاز در روستاهای شهرستان عنبرآباد انجام می‌شود که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های گازرسانی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114116
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.