فرماندار جیرفت:


استفاده از کارت آزاد بنزین در جیرفت به ۲ جایگاه محدود شد

استفاده از کارت آزاد بنزین در جیرفت با تصمیمی که به صورت مجزا در این شهرستان اتخاذ شده از امروز (شنبه) به ۲ جایگاه عرضه سوخت محدود می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، احمد بلندنظر روز جمعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تصمیم انحصار استفاده از کارت آزاد بنزین به ۲ جایگاه عرضه سوخت در جیرفت که در ستاد سوخت این شهرستان اتخاذ شده، شهروندان می‌توانند تنها از جایگاه‌های “باب‌الحوائج” جنب پلیس راه و جایگاه “سبزواران” جنب شرکت نفت از کارت‌های آزاد سوخت خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هدف ما کاهش صف‌های طولانی و راحتی بیشتر مردم و همزمان کنترل قاچاق بنزین است اظهار داشت: همشهریان می‌توانند در تمام جایگاه‌ها از طریق کارت سوخت شخصی خود سوختگیری کنند و محدودیتی از این نظر ندارند.

بعد از فعال‌سازی طرح کدینگ در جنوب و شرق استان کرمان شاهد صف‌های طولانی در بیشتر شهرهای این مناطق بودیم که بعد از مدتی این طرح ملغی شد اما همچنان شاهد صف‌های طولانی سوخت در این منطقه هستیم.

شهرستان جیرفت برای کاهش این صف‌ها در جایگاه‌های سوخت اقدام به محدود کردن کارت‌های آزاد به ۲ جایگاه کرده است تا صف‌های طولانی در دیگر جایگاه‌ها کاهش یابد.

دلیل اصلی طولانی شدن صف‌ها در مقابل جایگاه‌های سوخت وجود قاچاق بنزین است که عمدتا با سو‌استفاده از کارت‌های آزاد بنزین صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=98175
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.