مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان:


ساماندهی برق‌های غیرمجاز از طریق مراجع قانونی|روشنایی پارک‌ها تعدیل شود

جلسه کمیته کاهش پیک تابستان سال ۱۴۰۰ با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، اعضای کمیته با هدف برنامه ریزی برای کنترل پیک بار تابستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، محمد سلیمانی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف در بین همکاران شرکت خواستار خاموش شدن نور چراغ های روز در محیط کار شد.

وی از مدیران امورها خواست تا با هماهنگی ستادهای اقامه نماز و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جلسات آموزش مدیریت مصرف برای ائمه جماعات برگزار و خود نیز با حضور در نمازجمعه به عنوان سخنران قبل از خطبه ها برای ترویج و فرهنگ سازی مدیریت مصرف از این ظرفیت رسانه ای استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با اشاره به بحث استفاده غیرمجاز انشعاب برق در حاشیه شهرها گفت: با توجه به اینکه جمع آوری و عدم استفاده غیرمجاز از شبکه توزیع برق کاهش تلفات انرژی را به دنبال دارد.

او اظهارداشت: برای کنترل پیک بار تابستان همکاران لوازم اندازه گیری امورها نسبت به ساماندهی برق های غیرمجاز از طریق مراجع ذیصلاح و ارائه مستندات قانونی مشترکین در اسرع وقت اقدام نمایند.

محمد سلیمانی به استفاده غیرمجازمشترکین از دستگاه رمز ارز دیجیتال یا ماینر در مشاغل صنعتی اشاره کرد و از مراجع قضایی خواست تا درایام پیک بار تابستان از ترخیص دستگاه ها ممانعت شود.

وی بر شناسایی مشترکین پرمصرف خانگی و دادن اخطار تاکید کرد و گفت: روشنایی مساجد بین راهی ، کارخانه ها و صنایع در پیک بار تابستان کنترل شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71141
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.