اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد: استان شدن جنوب کرمان راه درازی دارد

نماینده سیرجان و بردسیر در سفر وزیر صمت به حوزه انتخابیه‌اش از مصوبه دولت برای تشکیل استانی با محوریت هفت شهرستان جنوبی خبر داد.

دکتر اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد که از ابتدای شروع به کارش در مجلس پیگیر مستقل شدن جنوب کرمان با ارائه طرحی به همین نام و با بیش از ۴۰ امضای نمایندگان بوده، در این‌باره می‌گوید: آقای حسن‌پور حتما نیت خیر داشته از اعلام خبر مصوبه دولت برای تشکیل استان «سبزواران» اما براساس مصالح کشور و استان قرار نبود این موضوع تا نهایی شدن مطرح شود.

اعظمی گفت: استان شدن هنوز راه درازی دارد و بایستی در ادامه مصوبه مجلس هم گرفته شود و امیدوارم نمایندگان محترم در حوزه‌های انتخابیه مختلف استان با تمرکز بر روی مزیت‌های حوزه انتخابیه خود از ایجاد تنش در استان جلوگیری کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد افزود: قراردادن مردم شهرستان‌های همجوار روبروی هم، همان بذر نفاقی است که شبانه‌روز توسط بدخواهان خارج‌نشین کاشته می‌شود.

او اضافه کرد: نمایندگانی که خود را مقرب‌تر به دولت می‌دانند در عمل هم بایستی فضا را برای اجرای سیاست‌های دولت فراهم کنند و همراهی با دولت فقط تکرار عبارت‌هایی همچون « دولت عدالت محور»، «انقلابی» و « خدمت‌گذار» نیست.

اعظمی ادامه داد: خوشبختانه فضای خوبی در مجمع نمایندگان استان وجود دارد و در کنار سایر نمایندگان به‌دور از سیاسی‌کاری سعی کرده‌ام همواره مدافع مردم حوزه انتخابیه‌ام بوده و صدای آنها در مجلس باشم. در این خصوص دولت آیت الله رئیسی هر وقت صلاح بداند در خصوص محرومیت‌زدایی و استقلال جنوب اقدام خواهد کرد و نباید عجله نمود و استان را دچار تنش کرد.

نماینده جیرفت و عنبرآباد گفت: در شرایطی که استاندار کرمان اولویت کاری‌اش را در عمل و در اظهارنظر توجه به محرومیت‌زدایی از جنوب کرمان قرارداده است انتظار می‌رود همه عوامل دخیل در توسعه استان همسو با رویکرد نماینده عالی دولت در استان شوند تا گرهی از عقب‌ماندگی تاریخی جنوب کرمان باز شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91625
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.