با متصرفان حریم رودخانه ها در بم برخورد می شود

رییس دادگستری شهرستان بم هشدار داد: تصرفات در حریم رودخانه‌ها در حال افزایش است و توقع کار بیشتر از آب منطقه‌ای و سایر دستگاه‌های ذی ربط داریم.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین رمضانی زاده  در جلسه حفظ حقوق بیت المال و پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بم گفت:این تصرفات و تغییر کاربری‌های غیرمجاز باعث نابودی بخش دهبکری به عنوان یکی از مناطق گردشگری استان می‌شود و در این رابطه دستگاه قضایی با هیچ کس تعارف ندارد.

او می گوید: بخش زیادی از اراضی مربوط به روستا‌های این شهرستان هنوز به بنیاد مسکن تحویل داده نشده که چندین بار در این خصوص اخطار دادیم.

رمضانی زاده ضمن تاکید به ارائه گزارشات دقیق ادارات مربوطه در خصوص تصرفات غیر مجاز اراضی گفت: در برخی موارد اراضی واگذار می‌شود و پروانه بدون استعلام صادر می‌شود این یک تخلف است و همه باید از قوانین و مقررات تبعیت نمایند و از طرح هادی پیروی کنند.

در ادامه بهنام جعفری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم نیز گفت: در خصوص تصرفات اراضی اگر جرمی صورت می‌گیرد با فرد و مسئول مربوطه برخورد خواهد شد.

او می گوید: تخلف تصرف اراضی دو متهم دارد یکی فرد متخلف دیگر سازمان مربوطه که نظارتی نداشته است.

این مقام قضایی گفت: نمی‌شود که تصرف صورت گیرد و بعد از ساخت و ساز خانه گزارش به مراجع مربوطه ارسال شود دیگر دیر است و قابل پذیرش نیست.

به گفته او بزودی با افرادی که چاه آب غیرمجاز حفر کرده اند برخورد قضایی شدیدی خواهد شد، زیرا با این کار شاهد خشک شدن قنوات هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91648
1 نظر
  1. […] رئیس دادگستری شهرستان بم ادامه‌داد: نقطه حادثه‌خیز دیگر که قبلاً دو ماه برای رفع آن در نظر گرفته شده بود پل تقاطع غیرهمسطح بم دهبکری است که دادستان بم به‌صورت حضوری از پل بازدید به عمل آوردند و خوشبختانه اقداماتی انجام شده است . […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.