جزئیات جدیدی از پرونده فساد اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در تشریح ابعاد جدیدی از پرونده فساد اداری اداره کل اقتصاد و دارایی استان گفت: تاکنون در این پرونده 13 میلیارد ریال اختلاس و ارتشاء مطرح شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا «دادخدا سالاری» امروز 18 اسفندماه با تاکید بر این مطلب که برخورد با فساد اداری مدیران در راستای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از وظایف حاکمیت انجام می شود گفت: در رابطه با پرونده فساد در اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمان، ضمن احضار و بازداشت مدیرکل، 50 نفر به دستگاه قضایی احضار شدند و مجموع بازداشت شدگان این پرونده تاکنون دو نفر است.

وی با اشاره به این مطلب که در پرونده فساد اداری اداره کل اقتصاد و دارایی استان تاکنون 13 میلیارد ریال اختلاس و ارتشاء مطرح شده است، تاکید کرد: 32 قطعه سکه بهار آزادی به عنوان اموال حاصل از جرم در این پرونده شناسایی و توقیف شده است.

سالاری تاکید کرد: کار شناسایی سایر اموال حاصل از جرم متهمین نیز ادامه خواهد داشت.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در راستای اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و نیز بنا به تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر مبارزه گسترده و بی امان علیه فساد اداری و اجرائی، در سال جاری در پرونده های متعدد بیش از 50 نفر از مسئولین اداری و اجرایی استان احضار شده و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

دادستان کرمان گفت: مدیران احضار شده به اتهام اختلاس، اخذ رشوه ، تحصیل مال از طریق نامشروع ، تضیییع اموال دولتی، پولشویی، استفاده غیر مجاز از اموال دولتی، مصرف وجوه دولتی بیش از اعتبار تعیین شده، تحصیل منفعت به نحو متقلبانه و مداخله در معاملات، از سوی این دادسرا تحت تعقیب قرار گرفته اند و در خصوص برخی از این مدیران با توجه به اهمیت موضوع اتهامی و وجوه غیر قانونی تحصیل و تصاحب شده، قرار بازداشت موقت صادر شده و 20 نفر  از این افراد بازداشت شده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66290
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.