اگر سخنرانی [علی مطهری] لغو نشود با خشم مردم انقلابی مواجه می شوید!

حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به طرح تمدید تحریم های آمریکا علیه ایران گفته مجلس سنا آمریکا این طرح را بدون حتی یک رای مخالف تایید کرد. پشت صحنه آمریکا کسانی هستند که هیچ کس چهره آنها را نمی بیند.

امام جمعه موقت کرمان افزود که آمریکایی ها باید بفهمند با چه انسان ها و چه نظامی مواجه هستند ما باید موضع انقلابی بگیریم.

حجت الاسلام قاسمی زاده در ادامه و با توجه به هفته بسيج گفت :”استفاده از ظرفیت بسیج در اجرای اقتصاد مقاومتی باعث اتفاقات خوبی خواهد شد. این اقدام از کرمان آغاز شده است.”

وی با اشاره به اینکه پیامبر و اهل بیت(ع) از کسانی بودند که وقف انجام می دادند گفت که مقرارت شرعی برای وقف وضع شده که مردم باید براساس آن عمل کنند.

امام جمعه موقت کرمان مى افزايد” امیدواریم بتوانیم با استفاده از موقوفات حقوق موقوفات را نیز به نحو مطلوب ادا کنیم. استاندار کرمان در روند توسعه فرهنگ وقف در کرمان بسیار موثر و تاثیرگذار بودند.

حجت الاسلام قاسمی زاده ادامه داد: “عملیات تروریستی در پایان مراسم اربعین حسینی و حادثه قطار مسافر بری کام مردم ما را تلخ کرد. وی بیان کرد که در خصوص حادثه قطار باید با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد تا در آینده از این نوع اتفاقات در کشور رخ ندهد.”

او همچنین به روز  دانشجو اشاره کرد و گفت که ظرفیت دانشجویان ما فراوان است باید از این جوانان مستعد استفاده شود.

ما اجازه نمی دهیم اینگونه افراد به شهرمان بیایند

 حجت الاسلام عباس رمضانی در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان گفته حادثه برخورد ۲قطار در سمنان باید پیگیری شود و نباشد که با یک عذرخواهی تمام شود.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به روز جهانی معلولان یادآور شد که باید زیرساخت و فضای مناسب برای معلولان ایجاد شود. وی ادامه داد که برای پیشگیری از معلولیت آزمایش های لازم قبل از ازدواج انجام گیرد تا گرفتاری ایجاد نشود.

امام جمعه رفسنجان گفت که ۱۶ آذر روز دانشجو در پیش است برخی دانشجویان بازیچه افراد فتنه گر و ماجراجو هستند ولی بعضی دیگر دانشجویان انقلابی هستند.

او گفته ما به استان هشدار دادیم اجازه ندهند این فرد که به اسم نماینده مجلس حرف گستاخانه میزند در استان حضور یابد ما اجازه نمی دهیم اینگونه افراد به شهرمان بیایند اگر بیایند با خشم انقلابی فرزندان این شهر مواجه می شود به شورای تامین و همه دستگاه های امنیتی اطلاعاتی می گوییم اجازه ندهند.

اگر این سخنران به کرمان بیاید یعنی مسئولان غیرت دینی شان را از دست داده اند

 حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت به سفر علی مطهری به کرمان اشاره کرد و گفت که اگر این سخنران به کرمان بیاید مردم می دانند که برخی از مسئولان غیرت دینی و اعتقادیشان را از دست داده اند.

امام جمعه جیرفت افزود که تا ۱۶ آذر ان شاءالله برخی مسئولان حواسشان را جمع کنند در غیر اینصورت با مردم انقلابی و در صحنه ما طرف خواهند بود و نمی گذارند چنین اتفاقی رقم بخورد.

وی به اظهار نظر علی مطهری در زمینه برگزاری کنسرت در مشهد اشاره کرد و گفت که او به مقدسات بی احترامی کرده است.

حجت الاسلام کرمی پور بیان کرد که اعلام شده جامعه روحانیت مبارز جیرفت موافقت خودشان را با سخنرانی این فرد اعلام کرده اند که این موضوع واقعیت ندارد.

او ادامه داد که غیرت دینی مردم و مسئولان مشهد موجب شد تا نگذارند این فرد سخنرانی کند حالا باید ببینیم مسئولان ما چگونه هستند. امام جمعه جیرفت به حادثه برخورد ۲ قطار مسافربری اشاره کرد و گفت که با استعفای رئیس راه آهن مشکل حل نمی شود.

قانون اساسی ما یکی از مستحکم ترین قوانین دنیا است

حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت که قانون ما یکی از مستحکم ترین قوانین دنیا است که برای نظام اسلامی تدوین شده، خط قرمز نظام است و همه باید به آن احترام بگذارند.

امام جمعه زرند گفته ۱۶ آذر روزی است که عوامل استکبار دانشجویان را با خاک و خون کشیدند اما در آخر این استکبار بود که شکست خورد.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود که امروز عده ای سعی دارند فضای دانشگاه ها را سیاست زده کنند اما دانشجویان باید آگاه باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=7230
2 نظرات
  1. محمد می گوید

    این جناب کرمی پور فکر می کنند همه کاره استان کرمان هستن
    جناب کرمی پور شما نتیجه انتخابات اسفند ماه مجلس راببین

  2. […] در کرمان اعتراض کرد. پس از او ائمه جمعه استان هم در خطبه های نماز جمعه به حضور و سخنرانی مطهری اعتراض و تهدید به بر هم زدن این […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.