اگر محسن‌بیگی برود، جانشین او هم باید همسو با دولت باشد

نایب رییس مجمع نمایندگان استان کرمان به «کرمان نو» گفت که حدود یک سال است که بحث‌هایی مبنی بر تغییر مدیرکل آموزش و پرورش کرمان شنیده می‌شود. در این یک سال تلاش کردیم که محسن‌بیگی را نگهداریم.

وی اضافه کرد که روز یکشنبه هم به همراه تعدادی از نمایندگان استان کرمان در مجلس با وزیر آموزش و پرورش در رابطه با این تغییر صحبت کردیم. وزیر از چند گزینه نام برد و ما هم خواستیم که اگر قرار به تغییر محسن‌بیگی باشد، باید جانشین او هم گزینه‌ای قوی، کارآمد و البته همسو با دولت باشد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که کدام نمایندگان کرمان در موافقت با ماندن محسن‌بیگی با وزیر آموزش و پرورش رایزنی کردند، گفت که «نمایندگان اکثریت.»

استان کرمان 10 نماینده در مجلس دارد که 6 نفر از آن‌ها نامزدهای لیست امید (اصلاح‌طلبان) بودند و بدین ترتیب اصلاح طلبان در مجمع نمایندگان استان کرمان دست بالا را دارند.

انارکی محمدی درباره گفت‌وکوی قبلی خود با «کرمان نو» مبنی بر اینکه «رفتن محسن‌بیگی تقریبا قطعی شده است» توضیح داد که منظور من از اینکه جابه‌جایی مدیرکل آموزش و پرورش کرمان در حال انجام است، قطعی شدن این تغییر نبوده، بلکه صبحت‌ها در این خصوص که از یک سال پیش وجود داشت، بیشتر شده و هنوز نمی‌توان درباره قطعیت این موضوع صحبت کرد.

تغییر مدیرکل آموزش و پرورش کرمان تقریبا قطعی شده است

مدیر پاشنه ورکشیده در انتخابات ۹۶ تغییر می‌کند؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=17417
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.