مدیر پاشنه ورکشیده در انتخابات 96 تغییر می‌کند؟

صبح امروز خبری در سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی مبنی بر تغییر محمد محسن بیگی منتشر شد.

تغییری که گفته می‌شود به دلیل برخی فشارهای سیاسی است.

محسن بیگی از معدود مدیران کل در استان کرمان بود که در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، در روزی که حسن روحانی به کرمان سفر کرد، مرخصی گرفت و در سخنرانی او حاضر شد.

این در حالی بود که در زمان سفر رییسی، رقیب انتخاباتی روحانی به کرمان فرماندار وقت شهرستان کرمان نه تنها در فرودگاه برای استقبال از او حاضر شد که گفته می‌شود در سخنرانی رییسی هم شرکت کرد.

حالا یک سال پس از انتخابات، مدیرکلی که در انتخابات «پاشنه‌هایش را ورکشید» قرار است تغییر کند، در حالی که فرماندار پیشین کرمان هم اکنون در سمتی دیگر در حال همکاری با دولت است.

صبح امروز هم در کانال‌های تلگرامی و برخی سایت‌های کرمانی خبری مبنی بر استعفای دسته جمعی در آموزش و پرورش کرمان در اعتراض به تغییر محسن بیگی منتشر شد.

در این خبر آمده که

در پی انتشار شایعه تغییر مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان برخی از معاونین و مدیران حوزه ستادی و روسای آموزش و پرورش سراسر استان استعفای دسته جمعی خواهند داد. جمع زیادی از معاونین و مدیران آموزش و پرورش استان کرمان نیز با ارسال نامه‌ای سرگشاده به وزیر آموزش و پرورش از دخالت های برخی از افراد در آموزش و پرورش و در راستای منافع و مطامع شخصی و جناحی خود برای کسب رای در انتخابات‌های آتی و پیشنهاد افراد ناتوان برای احراز پست مدیرکلی آموزش و پرورش پهناور ترین استان کشور، گلایه کردند. در این نامه نیز استعفای دسته جمعی خود را به وزیر آموزش و پرورش در صورت انجام تغییر در مدیریت آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرده اند.

حال باید دید مدیری که در انتخابات 96 به حمایت تمام قد از دولت پرداخت، تغییر می‌کند؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=17357
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.