برای کمک به زلزله‌زدگان نباید نگاه سیاسی داشت

زکریا نیکویی امروز در نشستی خبری در خصوص اقداماتی که از سوی خیرین برای مردم زلزله زده هجدک و کوهبنان انجام شده است، اظهار داشت: بعد از زلزله هجدک بدون اینکه ریالی از نهادی دریافت کنیم، در فضای مجازی پیام دادیم تا مردم و مسئولان به کمک مردم زلزله زده بیایند که مقدار قابل توجهی پوشاک، دارو، مواد غذایی، چادر و سایر اقلام مورد نیاز مردم از سوی خیرین سراسر کشور تهیه شد؛ گروهی از پزشکان متخصص هم به منطقه هجدک آمدند و سه روز در این روستا مستقر شدیم.

وی با قدردانی از حمایت و همکاری سپاه و هلال احمر گفت: استاندار محترم شخصا تماس گرفتند و همچنین به معاونان خود دستور هرگونه همکاری را با ما دادند.

معاون سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه در زلزله کوهبنان 8 تیم مددکاری به این منطقه اعزام شدند، تصریح کرد: مشکل مردم کوهبنان اسکان موقت بود. برخی از آن‌ها که از استطاعت مالی برخوردار بودند برای خود کانکس تهیه کردند و ما نیز با شناسایی 40 خانوار برای آن‌ها کانکس تهیه کردیم و حتی سند کانکس به نامشان زده شد. در حال حاضر هم حدود 130 کانکس دپو شده و کسانی که در کوهبنان احتیاج دارند می‌توانند به فرمانداری مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تمام این کمک‌ها بدون غرض بوده است، گفت: من کرمانی هستم و به دلیل همین عرق کرمانی که دارم، تمام هم و غم خود را برای کمک به مردم زلزله زده به کار گرفتم. برخی مرا متهم می کنند به اینکه اصلاح طلب هستم و برای دولت تبلیغ میکنم. آیا اشکال دارد که برای سه زن مطلقه که یکی از آن ها سرطانی است خانه تامین شود؟

نیکویی ادامه داد: مگر اشکال دارد که آقای استاندار به ما کمک کند و گزارش اقدامات نیز به او برسد؟ اینگونه فعالیت ها نباید با مسائل سیاسی و جناحی قاطی شوند. من این کارها را فقط به عشق رهبری انجام می دهم بدون اینکه یک ریال دریافت کنم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16514
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.