نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس:


لایحه‌ استان شدن جنوب کرمان به مجلس نرسیده

طبق اعلام نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، هنوز هیچ لایحه ای از سوی دولت برای استان شدن جنوب استان کرمان به مجلس نرسیده است.

ایسنا: نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که رئیس جمهور در سفر به جنوب کرمان، گفتند که پیگیر استان شدن جنوب کرمان هستیم، تاکید کرد: هنوز لایحه‌ای در این زمینه به مجلس ارائه نشده است.

شکرالهی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد؟ می‌گوید: هنوز نمی توان پیش‌بینی در این باره کرد و وقتی این پیشنهاد به مجلس ارائه شود اگر نواقصی داشته باشد، آن را برای رفع مشکلات به کمیسیون شوراها ارجاع خواهند داد و سپس در صحن مجلس برای رای گیری آورده می‌شود.

او درباره درخواستی که برای انجام کار کارشناسی جهت تعیین مرکز استان جنوبی کرمان داشت نیز به ایسنا می‌گوید: هنوز مطالعاتی در این خصوص انجام نشده است.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که از استان شدن جنوب کرمان استقبال می‌کند و این یکی از مطالبات مردم این خطه است تا از محرومیت خارج شود و در ادامه متذکر شد کسی با استان شدن جنوب مخالفتی ندارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95887
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.