مدیران برنامه‌های خود را جهت طرح در لایحه بودجه به دولت ارائه دهند

یک عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه بودجه سال آینده از اکنون در حال تدوین است و در این خصوص لازم است که مدیران با ارتباط با وزراتخانه‌های مربوطه، طرح‌های خود را در لایحه دولت بگنجانند.

احمد امیرآبادی صبح امروز در نشست شورای اداری استان قم که در سالن معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع اقتصادی، تفکیک معاونت اقتصادی از منابع انسانی کار شایسته‌ای بود و نیاز است تمام مدیران به معاون اقتصادی کمک کنند تا وضعیت بهتری را در بحث اقتصادی شاهد باشیم.

وی ادامه داد: لایحه بودجه سال آینده از اکنون در حال تدوین است و در این خصوص لازم است که مدیران با ارتباط با وزراتخانه‌های مربوطه، طرح‌های خود را در لایحه دولت بگنجانند زیرا تغییر در مجلس شورای اسلامی بسیار سخت و دشوار است.

امیرآبادی افزود: اقدام شهرداری در تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شرکتی و خدماتی، بسیار مهم و پسندیده‌ است که با حمایت استانداری قم انجام پذیرفت تا این افراد که در خط مقدم خدمت به مردم هستند، امنیت شغلی بهتری را داشته باشند؛ در این خصوص لازم است دیگر دستگاه‌ها نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

این عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اهمیت گسترش استان برای کسب اعتبارات و بودجه کشوری، باید به دنبال گسترش استان و تبدیل بخش‌های مستعد به شهرستان باشیم و قطعا استان قم این ظرفیت را دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=34754
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.