احمد محمدی، شهردار کوهبنان شد

با رای اکثریت اعضای شورا، احمد محمدی به عنوان شهردار کوهبنان انتخاب شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام خالداری سخنگوی شورای ششم کوهبنان گفت: یکی از رسالت‌های مهم شورای شهر انتخاب شهردار کارآمد است که شورای ششم طبق صحبت‌ها و وعده‌های انتخاباتی همه تلاش خود را برای انتخاب یک فرد بومی به کار برده است؛ اما بنا بر دلایل زیادی این خواسته محقق نشد.

او افزود: هنگامی که تصمیم گرفته شد که یک فرد غیر بومی قوی انتخاب شود، سوابق مدیریتی در سمت شهردار و تجربه کاری موفق را ملاک انتخاب قرار دادیم؛ لذا بر انتخاب محمدی به دلیل تجربه بالا و موفق و دارای سوابق مدیریتی در سمت شهردار زرند، به توافق رسیدیم.

حجت الاسلام خالداری تصریح کرد: طبق بررسی و تحقیقات فراوان افراد زیادی کارآمدی، روحیه جهادی و تعهد بالا و روابط عمومی بالای وی را تایید کردند که با رای اکثریت شورا به عنوان شهردار کوهبنان انتخاب شدند.

سخنگوی شورای ششم کوهبنان ابراز امیدواری کرد، با همدلی و همکاری جوانان، نخبگان و همه مردم در چهار سال پیش رو اتفاقات خوبی برای کوهبنان رقم بخورد.

او بیان داشت: با توجه به مشکلات زیاد، کسی انتظار انجام معجزه از شورا‌های شهر را نداشته باشد و قطعا در یک دوره چهارساله نمی‌توان طومار مشکلات شهری را در هم پیچید؛ اما شورای شهر با کمک شهردار همه تلاش خود را به کار خواهد گرفت و به واسطه رایزنی با دولت و مجلس و همچنین استفاده از ابزار‌های نظارتی در اختیار، بخشی از مشکلات را حل کرده و برای اتفاقات مثبت شهری ریل گذاری خواهد کرد.

احمد محمدی با سوابق تحصیلی مهندسی برق و الکترونیک از دانشگاه علم و صنعت ایران _ تهران، کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه کرمان، دانشجوی دکترای مدیریت (در مرحله ارائه رساله)، علاوه بر سابقه شهردار زرند به مدت ۳ سال، سوابق اجرایی زیادی که مهمترین سوابق وی، رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند و کوهبنان به مدت ۱۷ سال، مدرس دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد، رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان زرند به مدت ۲۲ سال و عضو هیئت بازرسی و نظارت و اجرایی انتخابات مختلف وعضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند است.

وی ایثارگر و جانباز ۴۰ درصد دفاع مقدس است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76700
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.