انتقاد شدید دادستان عنبرآباد از عملکرد شورای شهر

دادستان عنبرآباد با انتقاد از عملکرد شورای شهر گفت: یک‌سال از انتخابات شورای شهر می‌گذرد اما آن‌طور که باید عمل نشده است و اگر ظرف دو ماه برخی مشکلات برطرف نشوند برخورد می‌کنم. 

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، ابراهیم سلیمانی دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان عنبرآباد در جلسه شورای اداری گفت: یکی از مطالبات به‌حق مردم شهر عنبرآباد انتقاد از وضعیت شورای شهر  و شهرداری است که با گذشت یکسال از آغاز فعالیت شورای اسلامی شهر هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

سلیمانی گفت: در بحث فضا سازی شهر و پروژه های عمرانی هیچ اقدامی انجام نگرفته است و مردم از این وضعیت انتقاد دارند.

دادستان عنبرآباد گفت: در بحث پایش تصویری اقدامات خوبی صورت نگرفته و خیلی از دوربین های سطح شهر قطع هستند و هیچ استفاده ای ندارند اگر ظرف دوماه این وضعیت ساماندهی نشود با کسانی که کوتاهی کردند برخورد خواهد شد.

وی یکی دیگر از مطالبات جدی مردم را بحث نظارت بیشتر بر بازار عنوان کرد گفت: باید جهاد کشاورزی و اداره صمت باهمکاری به‌صورت منظم بر بازار نظارت داشته باشند وبا افراد سودجو برخورد شود.

وی همچنین از کمبود امکانات ورزشی در سطح شهرستان انتقاد کرد گفت: باید جوانان و نوجوانان از حداقل امکانات ورزشی بهرمند شوند.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی براساس حفظ حقوق عامه، الزامات قانونی را به دستگاه ها گوشزد می کند و در چارچوب قانون با متخلفان برخورد کرده و پرونده قضایی تشکیل می دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87916
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.