در جلسه هم‌اندیشی تصمیم گیری شد؛


از راهکاری برای اجرای زیرگذر باغ شاهزاده ماهان تا رفع مشکل فاضلاب جوپار

در جلسه هم‌اندیشی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی و رفع برخی مشکلات کرمان پرداخته شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، در جلسه هم‌اندیشی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی و رفع برخی مشکلات کرمان پرداخته شد.

محمدمهدی زاهدی صبح امروز هفتم بهمن ماه در نشست مشترک با مدیران دستگاه های اجرایی درباره زیرگذر باغ شاهزاده ماهان گفت: اختلاف بین اداره کل های میراث فرهنگی و گردشگری و راه و شهرسازی برای مردم ماهان دردسر درست کرده که باید دو دستگاه با یکدیگر به توافق برسند و این موضوع را حل کنند.

وی بر لزوم انعطاف پذیری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری در احداث زیرگذر باغ شاهزاده ماهان تاکید کرد و افزود: باید جلسه ای با دارابی معاون وزیر میراث فرهنگی و گردشگری برای حل و فصل این مشکل برگزار کنیم.

مجتبی شفیعی معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در این زمینه گفت: میراث جهانی با احداث زیرگذر مخالف است و تصمیمات در خصوص باغ شاهزاده را وزارت میراث فرهنگی و گردشگری می گیرد و ما تصمیم گیر نیستیم.

به گزارش ایسنا در این جلسه پیشنهاد شد که باتوجه به حوادث ترافیکی در این منطقه لذا پس از اخذ مجوز از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری در فاصله ۸۰۰ متری دوربرگردان به صورت زیرگذر اجرا شود.

در ادامه این جلسه شهردار باغین از مشکل روشنایی ورودی شهر باغین از سمت رفسنجان گفت: ورودی شهر باغین از سمت رفسنجان هیچ روشنایی وجود ندارد و ماشین ها در این منطقه با یکدیگر برخورد می کنند.

مصطفی آیت الهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان پیشنهاد کرد: استانداری ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای رفع این مشکل اختصاص می دهد و چراغ ها مورد نیاز آن را اداره کل راهداری و حمل و نقل استان تامین کند و شرکت توزیع برق نیز پروژه را اجرا کند.

به گزارش ایسنا با انتقاد نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از بوی نامطبوع فاضلاب در شهر جوپار در برخی از روزها، بنابراین در این جلسه برای رفع مشکل فاضلاب شهر جوپار پیشنهاداتی ارایه شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84184
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.