بهره برداری از هزار میلیارد تومان پروژه تا پایان شهریورماه

آن طور که ایسنا نوشته حمید ملانوری اظهار کرد: روز قدس روز نماد وحدت ملی و جهانی علیه استکبار و صهیونیسم جهانی و روز تبلور وحدت ملتهای مسلمان در برخورد با غده سرطانی اسرائیل است.

وی افزود: روز قدس، روز حمایت از ملتهای مظلوم جهان و انزجار از مستکبرین و کفر جهانی و روز احیای اسلام و شعائر اسلام است. روز قدس نه فقط روز حمایت از یک ملت مظلوم است بلکه امروز روز مبارزه با تمامی نظامهای ظالمانه و مستکبرانه است.

وی بیان کرد: امروز ملتهای مسلمان با ابتکار معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به همه ابرقدرتها هشدار می دهند که دستشان را از سر ملتهای مظلوم بردارند و سر جای خود بنیشیند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: در بین حرکتهای مهم در پیروزی انقلابهای جهان از جمله انقلاب اسلامی ایران سه عامل از همه مهمتر و مورد توجه است که اولین عامل اسلام ناب محمدی(ص)، دومین عامل رهبری هوشمندانه است و در کنار این دو عامل، عامل سوم حضور گسترده، باشکوه و اتحاد ملت ایران اسلامی است.

ملانوری با اشاره به تأکید مکرر خداوند متعال در قرآن کریم بر وحدت مسلمانان، یادآور شد: پیامبر اکرم(ص) بارها و بارها به اتحاد مسلمانان اشاره کرده اند و فرموده اند« مسلمانان در برابر بیگانگان یکدست هستند». تاکید مستمر امام راحل و مقام معظم رهبری نیز بر اتحاد مسلمانان باید آویزه گوش ما باشد.

وی با بیان اینکه نباید با رفتار، گفتار و کردار مان در بین جامعه انقلابی و اسلامی اختلاف ایجاد کنیم، تصریح کرد: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی باید مواظب اتحاد و همراهی خود باشند چرا که یکی از نقشه های جدی دشمنان ما ایجاد تفرقه بین ملت های مسلمان است، ایجاد گروههای تکفیری و ترورریستی مانند داعش، به جان هم انداختن کشورهای مسلمان کار دشمن است لذا نجات، امنیت و سلامت ما در گرو همدلی است.

این مسئول عنوان کرد: ما به اندازه کافی در بیرون از مرزها دشمن داریم و نیاز به دشمن تراشی در داخل کشور نداریم، حضور ترامپ در عربستان و نقشه های شوم آل سعود برای جنگ با ایران نقشه های دشمنان است، بنابراین نباید در داخل دنبال تفرقه و چندگانگی باشیم.

ملانوری ادامه داد: علاوه بر رهبری و حضور مردم، یکی از الطاف خداوند متعال بر ملت ایران ایجاد امنیت پایدار در کشور است به نحوی که کشور ما در بین آتش افروزی های منطقه بسیار امن است.

فرماندار رفسنجان به حادثه تروریستی تهران اشاره و بیان کرد: اتفاقی که افتاد کار کوچک و سخیفی بود، اگر چه تعدادی از هموطنانمان به شهادت رسیدند اما تروریست ها نقشه های بسیار پلیدتری را در سر می پروارندند از جمله انفجار در حرم امام در روز 14 خرداد یا انجام عملیات تروریستی در حرم امام رضا(ع) که موفق نشدند.

ملانوری ادامه داد: با اقتدار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور، نزدیک به 60 نفر از تروریستها به هلاکت رسیدند و در حمله موشکی سپاه مقتدر بیش از 170 نفر از تروریستها و گروه داعش به هلاکت رسیدند.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند ملت قهرمان ایران با رهبری های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و با اقتدار و قدرت سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی و قدرت دستگاه اطلاعاتی اجازه نمی دهد ذره ای از خاک ایران که حریم حرم امن امام رضا(ع) است مورد تجاوز دشمنان قرار گیرد و این حوادث ملت ما را شجاع تر و مقاوم تر می کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11573
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.