ادامه سریال اعتراض کارگری در استان کرمان


بی‌اعتمادی کارگران شرکت بوتیای ایرانیان به وعده مدیران

حقوق پایین دلیل اعتراض کارگری در استان کرمان است و امروز یازدهم بهمن‌ماه برای دومین بار در ماه جاری کارگران فولاد بوتیای ایرانیان دست به اعتراض و تجمع زدند تا شاید اینگونه صدایشان را به گوش مسئولین برسانند.

حقوق پایین دلیل اعتراض کارگری در استان کرمان است و امروز یازدهم بهمن‌ماه برای دومین بار در ماه جاری کارگران فولاد بوتیای ایرانیان دست به اعتراض و تجمع زدند تا شاید اینگونه صدایشان را به گوش مسئولین برسانند.

رشیدفرخی مدیر روابط عمومی فولاد بوتیا ایرانیان در این رابطه به کرمان‌نو می‌گوید: مسئولین شرکت در حال بررسی و رفع مشل کارگران هستند و امیدواریم که بزودی به نتیجه مطلوب برسند.

کارگران فولاد بوتیای ایرانیان از وعده‌های که طی پنج سال گذشته برای افزایش حقوقشان از طرف مسئولین این شرکت داده‌اند، سخن گفتند و افزودند: در ابتدا قول دادند که اگر خط تولید راه‌اندازی شود، حقوق‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند که به این وعده‌شان عمل نکردند.

آنها به بی‌عدالتی در پرداخت حقوق و مزایا در زیرمجموعه‌های میدکو اشاره کردند و می‌گویند: حقوق ما نسبت به کارگران زرند و سیرجان کمتر است.

کارگران با اشاره به غیربومی بودن مدیران شرکت‌های صنعتی معدنی در نهایت گفتند: معدن و آلودگی‌های زیست محیطی این شرکت‌ها متعلق به کرمان است اما سود آن در جیب غیرکرمانی‌ها است.

به گزارش کرمان‌نو مدیرعامل شرکت بوتیای ایرانیان با کارگران امروز ۱۱ بهمن‌ماه جلسه برگزار کرد.

نماینده کارگران معترض فولاد بوتیای ایرانیان پس از جلسه با “صالحی‌زاده” مدیر مجتمع بوتیای ایرانیان به کرمان‌نو گفت: این جلسه نتیجه خاصی در بر نداشت و همانند پنج سال گذشته گفتند که حقوق و مزایای کارگران این شرکت نیز مانند کارگران زرند و سیرجان خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به تورم و گرانی کالاها و خدمات لذا با حقوقی که به ما می‌دهند نمی‌توانیم چرخ زندگیمان را بچرخانیم.

یکی دیگر از کارگران نیز به کرمان‌نو گفت: با توجه به اعتصاب کارگران هم‌اکنون خط تولید این کارخانه خوابیده است.

این کارگر نیز وعده‌های مدیرعامل شرکت را واهی خواند و گفت: امروز دوباره حرف‌های تکراری همیشگی را بیان کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84422
2 نظرات
  1. علی می گوید

    درووووود بر شرفشون کاش سیرجان ایرلنیان هم به خودشون میومدن

  2. موسوی می گوید

    سلام، من خبرگار گروه کارگری خبرگزاری ایلنا در تهران هستم، ضمن تشکر از شما از پوشش اخبار کارگری لطفا یه شماره تماس از کارگران شرکت فولاد بوتیای ایرانیان برام ارسال کنید.یا شماره تماس منو براشون ارسال کنید تا با من ارتباط بگیرند. در ضمن لطف کنید اخبار وتجمعات کارگری رو هم برای من ارسال کنید.09906310105

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.