مدیرکل فرودگاه های استان کرمان خبر داد


تلاش برای برقراری پرواز کرمان به دبی و استانبول

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان از پیگیری و مذاکره با چند شرکت خارجی و داخلی برای برقرار پرواز مستقیم از کرمان به دبی و استانبول خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، علی قاسم زاده درباره پروازهای خارجی استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر کرمان پرواز خارجی به نجف و بغداد دارد و پیگیری و مذاکراتی با چند شرکت خارجی و داخلی برای برقرار به دبی و استانبول در حال انجام است.

به گفته او پروازهای کرمان به تهران و مشهد و بالعکس اضافه شده است و در حال مذاکره برای برقراری پرواز (فقط مسافری) به مازندران هستیم که شرکت های هواپیمایی اعلام کرده اند به محض اضافه شدن هواپیمای جدید به ناوگان‌ آنها، این پرواز به کرمان نیز اضافه خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان، با اعلام این مطلب که گرانی بلیط روی تعداد مسافر تاثیری نگذاشته است، اظهار کرد: امکان برقراری پرواز به مقصدی که مردم استان از آن استقبال زیادی داشته باشند، از مبداء کرمان وجود دارد.

طبق اعلام او در حال حاضر شرکت های ایران ایر، زاگرس، ماهان، آسمان، آتا و پارس ایر از فرودگاه های استان کرمان پرواز دارند.

قاسم زاده ادامه می دهد: شرکت هواپیمایی آتا پرواز جدیدی در فرودگاه رفسنجان به مقصد تهران و شرکت های هواپیمایی آسمان و پارس ایر نیز پروازهای جدید در فرودگاه سیرجان به مقصد تهران گذاشته اند ضمن آنکه پروازهای جدیدی برای فرودگاه های جیرفت و بم نیز در دستور کار قرار گرفته است.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91394
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.