تمهیدات پلیس راه کرمان برای هفته مقاومت اعلام شد

رییس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به آغاز هفته مقاومت و افزایش بار ترافیکی محورهای منتهی به مرکز استان به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی از حضور ۱۰۰ درصدی و تلاش حداکثری این پلیس برای تامین امنیت ترافیکی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی رضایی گفت: همزمان با آغاز هفته مقاومت و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، هموطنان از جای جای میهن عزیز ایران اسلامی برای شرکت در این مراسم به سمت کرمان حرکت کرده اند.

وی ادامه داد: به همین مناسبت، بار ترافیکی منتهی به مرکز استان از سمت محورهای پنج گانه استان های همجوار افزایش پیدا خواهد کرد و پیاده روی های مذهبی، حضور تیم های ورزشی و دوچرخه سواران در طول مسیر حرکت به شهر کرمان حجم این بار ترافیکی را افزایش می دهد.

رییس پلیس راه شمال استان بیان کرد: به منظور ارتقای امنیت ترافیکی در طول مسیرهای منتهی به شهر کرمان، گلزار شهدا و مزار مطهر سردار مقاومت، تمهیدات ویژه ای از سوی این پلیس برای برقراری انضباط ترافیکی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی اظهار داشت: حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان پلیس راه شمال استان، استقرار تیم های کمکی از استان های همجوار در استان و هماهنگی پنج استان همسایه برای پوشش کامل امنیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی به سمت استان کرمان با استقرار تیم های گشت پلیس راه و هدایت و راهنمایی میهمانان، کنترل اتوبوس ها از لحاظ ایمنی و تعداد مسافر و برقراری انضباط ترافیکی از مهمترین اقدامات این پلیس خواهد بود.

فرمانده پلیس راه استان کرمان از تمامی دستگاه ها و سازمان ها خواست به منظور مشارکت در تولید امنیت ترافیکی، در ابتدای مسیر حرکت زائران به سمت کرمان، در صدور مجوز برای اتوبوس های اعزامی به انجام استانداردهای ترافیکی توجه و از حرکت اتوبوس با مسافر اضافی خودداری کنند.

سرهنگ رضایی اضافه کرد: زائرانی که پیاده در طول محورهای مواصلاتی حرکت می کنند باید حتما با پرچم یا جلیقه شبرنگ، رانندگان خودروهای عبوری را از حضور خود در جاده مطلع کنند و همچنین دوچرخه سوران و تیم های ورزشی نیز از سوی فدراسیون ها نکات ایمنی را در اولویت کار خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: هر شخصی که به جاده پا می گذارد به عنوان کاربر ترافیکی است و باید تمامی مقررات و ملزومات ایمنی ترافیک را رعایت کند که با این رفتار ترافیکی به پلیس در تامین امنیت ترافیکی کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82452
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.