حضور بیش از 12 هزار نفر در مسابقه کتابخوانی «آسمانی‌ها»

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

این مسابقه از هفته کتاب در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان شروع شد و تا کنون 5220 نفر در بخش جوان و بزرگسال ، 4526 نفر در بخش نوجوان و 2637 نفر در بخش کودکان مشارکت داشته اند.

منابع این مسابقه در رده سنی نوجوان (۴ تا ۱۱ سال) کتاب های «۷شین» نوشته شهربانو برزگر و «فقط: دختر بابا» نوشته طیبه شجاعی،  در رده سنی نوجوان (۱۱ تا ۱۷ سال) کتاب‌های «وصل خوبان» تالیف جعفر طیار و «بگو به جان امام» تالیف آذر همتی و در بخش جوان و بزرگسال (۱۷ سال به بالا) کتاب‌ «کریمانه» روایت حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در منازل شهدای کرمان سال ۱۳۸۴، کاری از انتشارات صهبا و کتاب «آن بیست و سه نفر» اثر احمد یوسف زاده است.

آیین نامه و سئوالات مسابقه کتابخوانی کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان در سه مقطع سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در پورتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان قرار گرفته است و علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی استان، منابع مسابقه را دریافت، ‌مطالعه و در مسابقه به صورت مکتوب شرکت کنند

این مسابقه از ۲۴ آبان ماه آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24161
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.