خبرنگاری نقشی رسا در آگاهی بخشی و درک حقایق

مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

بسمه تعالی

حوزه خبر و خبرنگاری عرصه ای حساس و مهم است که دقت در شفافیت و ظرافت آن موجب تعالی و ارتقای یک جامعه پویا و هدفمند می شود.

خبرنگار با تلاش بی وقفه در کنکاش رویدادها و انعکاس آن، نقشی رسا در جهت دهی به افکار عمومی، آگاهی بخشی و خوانش حقایق به گونه ای صحیح را ایفا می کند که در نهایت سلامت و بهروزی یک سرزمین و کشور را به همراه دارد.

بی شک در اقیانوس گسترده انسانی امروز، که هر لحظه آن سرشار از رویدادهای خرد و کلان و گوناگون است، نقش پررنگ حضور خبرنگار، اجتناب ناپذیر بوده و اینچنین رسالتی شگرف، نشات گرفته از شخصیتی پویا و کاوشگری است که قلبی به وسعت و بردباری کویر و استقامتی به اصالت و صلابت البرز دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت بزرگ مرد رسانه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را محضر یکایک خبرنگاران و اهالی رسانه ایران زمین تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است در سايه الطاف الهي و ظل توجهات حضرت‌ ولي عصر (عج) و تأسي از منويات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) با تداوم پایبندی به حقیقت و شفافیت و روشنگری در جامعه، همواره در مسیر رشد و باروری اندیشه ها پیروز و سربلند باشید.

علی اکبر پوریانی
مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=53705
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.