معاون استاندار کرمان:


دستگاه ها با آرایش قرارگاهی سهم خود را در مدیریت کرونا ادا کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: سه مولفه واکسیناسیون، رعایت پروتکل ها و مدیریت هوشمند در مدیریت بیماری کرونا موثر هستند و باید همه دستگاه ها با آرایش قرارگاهی سهم خود را ادا کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رحمان جلالی امروز ۲۰ تیرماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به اینکه دو شهرستان جیرفت و منوجان در استان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، اظهار کرد: شهرستان های رابر، زرند، کوهبنان وعنبرآباد در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه شش شهرستان بم، فهرج، ریگان، رفسنجان، بردسیر و قلعه گنج در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند، تصریح کرد: باید در شهرستان های قرمز نشست های منطقه ای تقویت و در شهرستان های زرد تدابیر پیشگیرانه و رعایت پروتکل ها به جدیتی بیشتری دنبال شود.

جلالی تصریح کرد: سه مولفه واکسیناسیون، رعایت پروتکل ها و مدیریت هوشمند در مدیریت بیماری کرونا موثر هستند و باید همه دستگاه ها با آرایش قرارگاهی سهم خود را ادا کنند و جلسات کرونا به صورت هفتگی برگزار خواهد شد تا فضای استان ثابت شود.

معاون استاندار کرمان گفت: آموزش و پرورش در کلاس های آموزشی فصل تابستان بر رعایت پروتکل ها نظارت کند زیرا بخشی از مبتلایان بچه ها هستند.

وی اظهار کرد: باید در تفرجگاه ها نیز رعایت پروتکل ها به صورت جد در دستور کار قرار بگیرد و دستگاه های اجرایی در تزریق دز یادآور واکسن کارکنان توجه ویژه داشته باشند.

جلالی با تاکید بر همکاری همه دستگاه های اجرایی و اصناف برای عبور از پیک جدید کرونا گفت: باید قبل از ماه محرم وضعیت استان درست بشود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=91855
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.