فرماندار کرمان خبر داد


فعالیت ۱۱۰۰۰ نفر به‌عنوان مجری انتخابات در شهرستان کرمان

 فرماندار کرمان اظهار کرد: حدود ۱۱ هزار نفر به‌عنوان مجری انتخابات در این شهرستان حضور خواهند داشت.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی بابایی فرماندار کرمان در همایش مشارکت انتخابات گفت: اطلاع‌رسانی به‌موقع و هنرمندانه، آگاهی‌بخشی و تبیین دستاوردها به مردم ضمن ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه می‌تواند زمینه‌ساز مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها به‌ویژه مشارکت سیاسی و حضور در انتخابات شود.

او تأکید کرد: بخشداران، شهرداران و دهیاران و سایر مسئولین باهمت مضاعف و خدمت‌رسانی بیش‌ازپیش می‌توانند زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

 فرماندار کرمان افزود: یک‌پنجم صندوق‌های اخذ رأی استان در شهرستان کرمان است که جهت رفاه حال مردم نسبت به گذشته ۱۰ درصد افزایش‌یافته است.

او تأکید کرد: حدود ۱۱ هزار نفر به‌عنوان مجری انتخابات در این شهرستان حضور خواهند داشت.

 بابایی بیان کرد: در حال حاضر ۹۳ نفر داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه کرمان و راور تأیید صلاحیت شده‌اند.

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان به مسئولین برگزاری انتخابات در کرمان تأکید کرد: امانت‌داری را سرلوحه کار خود قرار داده و از تک‌تک آرای مردم به‌عنوان حق‌الناس صیانت کنند.

 رحمان جلالی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: در معرض جنگ ترکیبی قرار گرفته‌ایم و دشمن به دنبال مأیوس کردن مردم است، مسئولین باید در بین مردم حضور یافته و با تبیین دستاوردهای نظام و دولت جمهوری اسلامی، بذر امید را در دل مردم بکارند.

 او افزود: همیشه مردم عزیز پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و در تمام مراحل صحنه‌گردان وقایع بوده‌اند.

 جلالی با تأکید بر لزوم ترویج جهاد تبیین گفت: از نقد منصفانه با نظرات کارشناسانه استقبال کرده و با سیاه نمائی که باعث یاس و ناامیدی میان مردم شود مخالفیم.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره‌به‌نزدیک بودن دههٔ فجر از مسئولین خواست تا اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114078
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.