راه اندازی قطار فوق العاده از زاهدان به کرمان

مدیرکل راه آهن کرمان از راه اندازی قطار فوق العاده زاهدان به کرمان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان  گزارش داده؛ مجید ارجونی مدیرکل راه آهن کرمان گفت: با توجه به مراسم خاکسپاری سردار شهید سپهبد سلیمانی علاوه بر ۳ رام قطار فوق العاده از تهران و یزد یک رام قطار دیگر از زاهدان به کرمان در روز دوشنبه اضافه شد.

وی بیان کرد: رام قطار از زاهدان به کرمان با ظرفیت بیش از ۲۴۰ نفر در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۲۲ از زاهدان به سمت کرمان حرکت می‌کند و در ساعت ۶ بامداد سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می‌شود.

او افزود: برگشت این قطار به مقصد زاهدان در ساعت ۱۶ روز سه شنبه است.

ارجونی همچنین از راه اندازی ۳ رام قطار فوق العاده از تهران و یزد به کرمان خبر داد و ادامه داد: به منظور حضور پرشور دوستداران نظام و عاشقان شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در مراسم خاکسپاری، تعداد ۳ رام قطار فوق العاده از تهران و یزد (علاوه بر دورام قطار برنامه ای) در مجموع ۵ رام قطار به قطار‌های کرمان در روز دوشنبه اضافه شد.

اجونی عنوان کرد: یک رام قطار از تهران به کرمان با ظرفیت ۴۸۰ نفر در روز دوشنبه ۱۶ دی ساعت ۱۵ حرکت می‌کند و در ساعت ۵ بامداد سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می‌شود.

او بیان داشت کیک رام قطار از تهران به کرمان با ظرفیت ۵۴۰ نفر در روز دوشنبه ۱۶ دی ساعت ۱۸ حرکت می‌کند و در ساعت ۸ صبح سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می‌شود.

مدیرکل راه آهن کرمان ابراز کرد: یک رام قطار از یزد به کرمان حرکت می‌کند و در ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می‌شود.

او افزود: یک رام قطار طبق برنامه عادی راه آهن از تهران به کرمان حرکت می‌کند و در ساعت ۷ صبح سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می‌شود.

او تصریح کرد: همچنین یک رام قطار طبق برنامه عادی راه آهن از تهران به کرمان حرکت می‌کند و در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می‌شود.

برگشت قطار‌ها به ترتیب در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به مقصد یزد، ۱۸ و۵۰ دقیقه به مقصد تهران و ۲۰ و ۵۰ دقیقه به مقصد تهران است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39830
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.