آغاز نوسازی تاکسی‌های فرسوده


افزایش نرخ کرایه‌ حمل‌ونقل عمومی رفسنجان

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری رفسنجان از اصلاح و تغییر در نرخ کرایه‌ حمل‌ونقل عمومی شهر رفسنجان خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، مهندس محمدرضا سلمانی امروز ۱۰ خردادماه در این رابطه اظهار کرد: با مصوبه شورای شهر رفسنجان نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی همراه با سایر شهرهای کشور افزایش متوسط ۳٠ درصد را مشمول شد.

وی زمان اعمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی در سال جدید را اواخر اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: فرآیند توزیع و الصاق برچسب‌های تعبیه شده ویژه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال جاری در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری رفسنجان هم‌چنین از آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده شهر رفسنجان خبر داد و گفت: حذف ناوگان غیرفعال تاکسیرانی نیز با جدیت در دستور کار قرار دارد.

سلمانی بیان کرد: از اهم اهداف نوسازی ناوگان تاکسیرانی رفسنجان در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، می‌توان به بهبود کیفیت هوا، کاهش مصرف سوخت، افزایش ایمنی سفر و زیبایی بصری شهر اشاره کرد.

آغاز فاز دوم بهسازی پایانه مسافربری رفسنجان خبر دیگری بود که مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری رفسنجان به آن اشاره کرد و گفت: مناسب‌سازی سکوهای این پایانه جهت افزایش کیفیت خدمات برای افراد دارای معلولیت و کم‌توان، ایجاد تسهیلات بیشتر برای آسایش مسافران و افزایش بهره‌وری و بهره‌مندی از امکانات موجود از اهداف اجرای این پروژه است.

به‌گزارش گروه دریافت خبرگزاری ایسنا، سلمانی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در سال جاری کلید خورده طرح دوگانه‌سوز نمودن خودروهای آژانس است که در حال انجام است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104993
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.