به‌منظور بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان؛


سامانه امداد هوشمند در کمیته امداد استان کرمان در حال راه‌اندازی است

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند باهدف بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان، تحقق شفافیت و حذف مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، یحیی صادقی افزود: امداد هوشمند و کارآمد برآمده از چند دهه فعالیت کمیته امداد است و با اجرای آن شاهد یک جهش در سامانه‌های اطلاعاتی و بهبود فرآیندهای خدمت‌رسانی به مددجویان خواهیم بود.

وی از آغاز فعالیت سامانه امداد هوشمند و کارآمد باهدف بهبود فرآیند خدمت‌رسانی به مددجویان و تحقق شفافیت، خبر داد و افزود: همه جوانب کار بررسی و پس از رفع موانع، این طرح به‌زودی و هم‌زمان با سراسر کشور در استان کرمان اجرایی می‌شود.

صادقی، پالایش اطلاعات و تحقق شفافیت را از نتایج اجرای طرح امداد هوشمند و کارآمد دانست و تأکید کرد: وجود اطلاعات صحیح موجب برنامه‌ریزی درست و ارتقای اعتماد مردم به کمیته امداد خواهد شد و همچنین برخی شائبه‌ها در مورد مددجویان این نهاد را نیز به‌طور کامل برطرف خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، حفظ کرامت و عزت‌نفس نیازمندان را از دیگر نتایج اجرای سامانه امداد هوشمند و کارآمد دانست و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد به دفاتر امداد نیست و متقاضیان دریافت خدمات می‌توانند با مراجعه به این سامانه، درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی کمیته امداد استان کرمان، صادقی خاطرنشان کرد: از ششم آذرماه جاری که ثبت اطلاعات مددجویان در سامانه هوشمند آغازشده تاکنون بیش از ۱۷ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اطلاعات آن‌ها در این سامانه ثبت‌شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81091
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.