استاندار کرمان تاکید کرد


اولویت تامین زمین مسکن برای مددجویان کمیته امداد کرمان

استاندار کرمان گفت: زمین برای مسکن مددجویان کمیته امداد با اولویت در استان دنبال شود، چون بخش عمده‌ای از مشکلات مددجویان در حوزه مسکن است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، محمدمهدی فداکار ۲۴ خرداد ماه در گردهمایی فصلی معاونان، مدیران و روسای ستادی و اجرایی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌عنوان یک‌ نهاد انقلابی باقی‌‌مانده و تشکیلات آن اداری نشده، اظهار کرد: کاری که در کمیته امداد انجام می‌شود، از شئون ولی جامعه است و شما به نیابت از ولی جامعه آن را انجام می‌دهید، ضمن اینکه بار محرومیتی که بعضاً به دلیل کم‌کاری دستگاه‌های دیگر ایجاد می‌شود بر دوش کمیته امداد است.

وی افزود: کمیته امداد علاوه بر اینکه دستگیری از محرومان را به عهده دارد، حوادث نیز مزید بر علت می‌شود و سختی کار را دوچندان می‌کند، اما به‌ واسطه همین سختی‌ها، برکت کار در کمیته امداد بیشتر است.

استاندار کرمان به طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در زمینه اشتغال پایدار خانواده‌های مددجو باید تلاش کنیم و مددجویانی که دارای توانایی هستند با دریافت آموزش‌ها، تسهیلات و امکانات می‌توانند اشتغال پایدار به‌تناسب اقتضای اقتصادی منطقه خود ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: باید هدف و همت اصلی کمیته امداد بر ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت باشد.

استاندار کرمان همچنین بر توجه به حوزه فرهنگی و تقویت عزت‌نفس مددجویان تأکید کرد و گفت: استعداد زیادی در بین فرزندان مددجوی کمیته امداد وجود دارد که این افراد می‌توانند به مدارج بالا، دست یابند.

وی تعریف درآمد ثابت برای کمیته امداد استان با استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی که دارد را مورد اشاره قرارداد.

فداکار افزود: زمین برای مسکن مددجویان با اولویت در استان دنبال شود، چون بخش عمده‌ای از مشکلات مددجویان در حوزه مسکن است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105394
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.