سه راه روستایی در جنوب کرمان مسدود شد

رییس پلیس راه جنوب استان در تشریح وضعیت راه‌ها در استان گفت: تمامی راه‌های جنوب استان کرمان به جزء ۳ راه روستایی در حوزه شهرستان رودبار جنوب باز است.

سرهنگ علی رضایی رییس پلیس راه جنوب استان کرمان با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان گفت: تمامی محورهای مواصلاتی جنوب استان به جزء ۳ محور روستایی در حوزه شهرستان رودبار جنوب، باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی با بیان این مطلب که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ حادثه‌ای در محورهای مواصلاتی جنوب استان در پی بارندگی های شدید خوشبختانه رخ نداده است، ادامه داد: سه محور روستایی «بیژن‌آباد – قلعه‌گنج، « آب‌سردو – کهنوج» و «مظفرآباد – قلعه‌گنج» به دلیل داشتن آبنما و طغیان رودخانه های این منطقه هم اکنون مسدود هستند.

براساس این گزارش، سرهنگ “علی‌اکبر بصیری” سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان نیز به ایسنا می‌گوید: تمامی محورهای شمال استان هم اکنون باز هستند و تردد در آنها جریان دارد اما پل محور «شهداد – اندوهجرد» ساعت یک بامداد امروز جمعه ۲۹ فروردین ماه تحریب شد که از ساعت ۵ بامداد با احداث کنارگذر تردد در آن جریان دارد ولی توصیه می‌کنیم ترددی در این محور صورت نگیرد و چنانچه برخی شهروندان بنا به ضروری باید ترددی داشته باشند، می توانند با احتیاط از کنارگذر موقتی این پل عبور کنند.

سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان ادامه داد: محور «شهداد – نهبندان» نیز در اثر جاری شدن سیلاب نیز دچار مشکل شده بود که هم اکنون با تلاش و حضور عوامل راهداری در محل دچار آسیب، محور هم اکنون بازگشایی شده است اما تردد با سختی در آن جریان دارد و توصیه می شود حتی‌الامکان از این محورها تردد صورت نگیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47345
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.