فرماندار کرمان: دو ژنراتور اضطراری برق برای روستاهای گلباف ارسال شده

فرماندار شهرستان کرمان آخرین وضعیت مناطق سیل زده این شهرستان را تشریح کرد.

بابایی فرماندار کرمان درباره وضعیت مناطق سیل زده شهرستان کرمان اظهار کرد: آب‌هایی که از ارتفاعات «سیرچ» و «کوهپایه» سرازیر می شوند، به مناطق «جهر» و «شهداد» ورود پیدا می کنند و در پی بارش های شب گذشته، آب به سمت «تکاب» و پایین دست شهداد سرازیر و وارد مزارع و منازل روستایی این منطقه شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تیم های هلال احمر در حال امدادرسانی و توزیع اقلام مورد نیاز در بین مردم سیل زده این منطقه هستند تصریح کرد: در پی جاری شدن سیلاب در این منطقه، پل مسیر اصلی اندوهجرد از سمت شهداد نیز دچار مشکل شده بود که با کمک نیروهای راهداری هم اکنون راه فرعی باز شده و تیم راهداری در حال کار است.

فرماندار کرمان با اشاره به حضور سپاه در این مناطق سیل زده برای کمک رسانی و امدادرسانی بیان کرد: در بخش اندوهجرد مزارع، باغات و تعدادی منازل که در باغات بوده دچار آبگرفتگی شده است ضمن آنکه راه روستایی «جهر» در بخش اندوهجرد به دلیل آنکه در مسیر رودخانه بوده نیز تخریب شده و سیلاب به تیرهای برق و شبکه آبرسانی آسیب زده است.

بابایی اظهار کرد: دو ژنراتور اضطراری برق برای روستای «جهر» و روستای «کشیت» بخش گلباف ارسال شده و برای رفع مشکل قطعی آب نیز پیگیری های لازم صورت گرفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47350
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.