ارتش ضامن امنیت و تأمین صلح برای منطقه و جهان است

استاندار کرمان با صدور پیامی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز ارتش نه تنها مایه صلابت و حفظ آرامش ملت ایران است، بلکه حضور مقتدرانه خود در سطح بین المللی و آب های آزاد، ضامن ایجاد امنیت و تأمین صلح برای منطقه و جهان است.

در متن پیام استاندار کرمان به مناسبت روز ارتش ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین، آمده است: ۲۹ فروردین ماه روز قدردانی از ارتش ولایی و مردمی جمهوری اسلامی است که در هشت سال دفاع مقدس همراه با سپاه، بسیج مردمی و نیروهای مسلح، برای دفاع از میهن اسلامی و تمامیت ارضی ایران فداکاری و اهتمام کردند و با صلابت و شجاعت زمینه سربلندی و اقتدار نظام اسلامی ایران را در منطقه و جهان فراهم کردند.

در ادامه این پیام آمده است: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی با فداکاری و پایبندی به آرمانهای امام«ره» و همراهی با مردم نقش بی بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و در طول چهل سال گذشته نیز ضمن تلاش برای تقویت بنیه دفاعی کشور و خنثی کردن توطئه های دشمنان، با بهره گیری از نیروهای مؤمن و متخصص اقدامات بی نظیری از حیث ابداع و ساخت تجهیزات نظامی برای تبدیل ایران به دژ مستحکم منطقه و حمایت از مظلومان انجام داده است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امروز ارتش نه تنها مایه صلابت و حفظ آرامش ملت ایران است بلکه حضور مقتدرانه نیروهای ارتش در سطح بین المللی و آب های آزاد، ضامن ایجاد امنیت و تأمین صلح برای منطقه و جهان است.

استاندار کرمان تاکید کرده است: اقدامات ارتش همراه با دیگر ارکان نیروهای مسلح در بحران سیل و بویژه شیوع ویروس کرونا که با راه اندازی مراکز غربالگری، درمان بیماران و ایجاد نقاهتگاه به کادر درمان و حفظ سلامتی مردم دیار کریمان در شرایط کنونی کمک کرد قابل تقدیر است و امیدواریم زحمات تمامی غیورمردان نیروهای مسلح در این مسیر نزد خداوند منان مأجور باشد.

در بخش پایانی این پیام چنین ذکر شده است: در این برهه حساس ضمن تعظیم به مقام شامخ همه شهدا، بویژه شهیدان گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی و تبریک این روز به همه فرماندهان و ارتشیان دلاور بخصوص یگان های قرارگاه منطقه ای جنوب شرق نزاجا، استمرار توفیقات و سربلندی همگان، تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و اجرای فرامین و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا را آرزومندم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47336
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.