فرماندار کرمان: نهادهای متولی با نظارت سختگیرانه از ساخت و سازهای غیرمجاز پیشگیری کنند

فرماندار کرمان گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز زمینه‌ساز حوادث غیرمترقبه و معضلات اجتماعی و امنیتی است و نهادهای متولی با نظارت سختگیرانه از وقوع آن پیشگیری کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از تسنیم، علی بابایی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستای شرف‌آباد کرمان که با حضور دهیار، اعضای شورای اسلامی و مسئولین ادارات شهرستان کرمان برگزار شد، با بیان اینکه اهمیت این روستا به‌دلیل جمعیت قابل ملاحظه و نداشتن فاصله فیزیکی تا شهر کرمان بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: مردم این روستا حق مطالبه‌گری دارند و مسئولین باید تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت این مردم شریف انجام دهند.

وی خواستار هماهنگی، همکاری و تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان با بخشداران و دهیاران در جهت ارائه خدمات بهتر برای مردم شد، گفت: با توجه به تردد بالای جاده شرف آباد، روکش آسفالت آن در اولویت بودجه امسال قرار گرفته است.

فرماندار کرمان با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز زمینه‌ساز حوادث غیرمترقبه، معضلات اجتماعی، فرهنگی و امنیتی است، گفت: باید با نظارت سفت و سخت نهادهای متولی و همکاری نیروی انتظامی از وقوع آن پیشگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه ساخت و سازها و انشعابات غیرمجاز مانع خدمت‌رسانی به مردمی است که به صورت قانونی مجوزات لازم را دریافت کرده‌اند، افزود: پرونده‌های کمیسیون ماده ۹۹ باید با فوریت و قاطعیت بررسی شود.
بابایی افزود: با توجه به جمعیت بالای جوانان و نوجوانان روستای شرف آباد، اداره ورزش و جوانان با همکاری دهیاری اقدامات لازم را برای در اختیار گذاشتن سالن ورزشی روستا به جوانان منطقه انجام دهد.

وی با بیان اینکه در مدیریت مسائل باید تحلیل کل‌نگر داشته و از عملکرد جزیره‌ای پرهیز کنیم، گفت: روستای شرف آباد امروز جزئی چسبیده به شهر کرمان است که مسائل آن باید همسو با طراحی شهری کرمان برنامه‌ریزی و اجرا شود و حل مشکلات آب، فاضلاب، برق و غیره نیز باید بر همین اساس در دستور کار قرار گیرد.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90319
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.