پاسخ دادگستری کرمان به بیش از ۱۷ هزار استعلام انتخابات شوراها

«یدالله موحد» صبح دوشنبه در مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) که در محل سالن اجتماعات دادگستری کرمان با حضور قضات و کارکنان اداری برگزار گردید، ضمن تبریک روز پدر اظهار کرد: در سال ۹۵ شاهد کاهش ۷۳ درصدی پرونده‌های مسن در دادگستری کرمان بوده‌ایم که یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان، افزود: در مجموع در سال گذشته با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان قضایی و اداری، ۶۴۷ هزار و ۵۳۲ فقره مورد رسیدگی و مختومه گردیده است؛ که از این تعداد ۱۷۱ هزار و ۲۴۱ فقره مربوط به شوراهای حل اختلاف و ۴۷۶ هزار و ۲۹۱ فقره پرونده مربوط به شعب دادگاه‌ها و دادسراهای سراسر استان کرمان بوده است.

رییس شورای قضایی استان گفت: رصد، شناسایی و پیشگیری از جرائم انتخاباتی از وظایف و برنامه‌های دادگستری استان کرمان در دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز پیش رو است.

موحد با اشاره به اینکه استان کرمان جرائم انتخاباتی را در سنوات گذشته داشته است، تاکید کرد: دستگاه قضایی به جرائم انتخاباتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: دستگاه قضایی استان در ایام عید نوروز در راستای ماده ۴۶ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، به ۱۷ هزار استعلام انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا پاسخ داده شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=10977
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.