معاون قضایی دادگستری کل استان:


۶ بنگاه املاک شهر کرمان پلمب شدند

معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان از رصد و آموزش بنگاه‌های مشاورین املاک در شهر کرمان خبر داد و گفت: در این گشت ۶ بنگاه املاک به دلیل نداشتن مجوز کسب پلمب شدند همچنین ۴ بنگاه به دلیل تخلفات صنفی اخطار پلمب دریافت کردند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، در راستای برنامه چهارمین گشت دوره‌ای معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مبنی بر نظارت و بازرسی بر بنگاه‌های املاک شهر کرمان با حضور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب عمومی کرمان، معاون تعزیرات حکومتی استان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، نماینده پلیس اماکن، اتاق اصناف و رئیس اتحادیه املاک کرمان انجام شد.

 در حاشیه این بازدید سید مهدی قویدل معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: در این بازرسی از ۱۵ بنگاه املاک سطح شهر در مناطق مختلف بازرسی میدانی انجام شد.

او با اشاره به اینکه در این گشت ۶ بنگاه املاک به دلیل نداشتن مجوز کسب پلمب شدند، گفت: متصدیان این بنگاه‌ها که فاقد مجوز بوده‌اند، علی‌رغم دریافت تذکرات قبلی همچنان به فعالیت ادامه می‌دادند تا اینکه در این بازدید با دستور بازپرس مولایی، بنگاه آنان پلمب شد.

 معاون قضایی دادگستری استان افزود: همچنین ۴ بنگاه به دلیل تخلفات صنفی طبق موضوع مواد قانونی ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی، اخطار پلمب دریافت کردند.

 به گفته قویدل، تیم مشترک بازرسی باهدف نظارت بر واحدهای صنفی و پیشگیری از تخلفات و جرایم بعدی به‌خصوص در واحدهایی که با سرمایه‌های مردم در ارتباط هستند، املاک و خودرو تشکیل شده است و به‌صورت مستقیم از این واحدهای صنفی بازرسی به عمل می‌آید و دوره‌های آموزشی و اولیه و تخصصی نیز برای متصدیان بنگاه‌ها و مشاورین املاک مستمراً برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111642
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.