پیاده‌روی ۱۳۰۰ کیلومتری زائران کرمانی تا مشهد مقدس آغاز شد

مسئول کاروان حرم تا حرم (کاروان پیاده روی شهید محمد گلشنی) در عنبرآباد استان کرمان از آغاز حرکت این کاروان از مبدا امامزاده سیدعبدالله مردهک این شهرستان تا مشهد مقدس در مسیری به طول یکهزار و ۳۰۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مسلم گلشنی اظهارداشت: کاروان پیاده شهید گلشنی متشکل از ۵۰ نفر از جوانان، میانسالان و کهنسالان منطقه جنوب استان کرمان با محوریت جوانان شهر مردهک واقع در شهرستان عنبرآباد عصر یکشنبه (اول خرداد) حرکت خود را از حرم امامزاده عبدالله روستای نورک بخش مردهک آغاز کرد.
به گفته وی طبق پیش‌بینی‌ها اعضای کاروان حرم تا حرم ۲۳ روز پیاده روی خواهند داشت تا در سالروز میلاد امام رضا(ع)به مشهد مقدس برسند.

وی تاریخچه راه اندازی کاروان حرم تا حرم را در سال ۱۳۹۲ عنوان کرد و گفت: با همت جوانان بخش جبالبارز جنوبی(شهر مردهک) کاروان پیاده روی شهید گلشنی راه اندازی شده است.
فرزند شهید محمد گلشنی تصریح کرد: شعار این کاروان زیارتی «پیاده تا قدس» اعلام شده است.
وی با بیان اینکه هزینه های کاروان به صورت خودیاری توسط اعضای کاروان و بخشی نیز توسط خیران پرداخت شده است گفت: امیدواریم همچون سال های گذشته در طول مسیر با استقبال صمیمانه مردم و مسئولان مواجه شویم.
گلشنی افزود: در طول مسیر سه دستگاه خودرو باری و سواری این کاروان پیاده را همراهی می کند و تمامی تجهیزات موردنیاز در نظرگرفته شده است.
شهید محمد گلشنی سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89089
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.