شهردار رفسنجان اعلام کرد


۵ پروژه بوستان محله‌ای در رفسنجان در دست احداث است

شهردار رفسنجان گفت: شهرداری به صورت همزمان ۵ پروژه مهم احداث بوستان محله ای در سطح شهر در دست احداث دارد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “محمد مختاری” اظهار کرد: شهرداری رفسنجان به صورت همزمان ۵ پروژه مهم احداث بوستان محله ای از جمله بوستان واقع در بلوار شهید محمدی، بوستان خیابان مصطفی خمینی ۵۵، در حاشیه بلوار شهید مطهری، بوستان واقع در خیابان نظام مهندسی و بوستان واقع در خیابان دکتر حسابی را در دست احداث دارد.

وی از احداث پروژه بوستان واقع در خیابان شهید میرافضلی خبر داد و افزود: توسط معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان احداث این بوستان تسریع می شود و این بوستان جدید در محله رحمت آباد واقع شده و با هدف افزایش سرانه فضاهای سبز شهری و نیز ایجاد نشاط برای شهروندان در حال احداث است.

مختاری بیان کرد: این پروژه در فضایی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد به وسعت ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با ایجاد فضای مناسب برای کودکان و سالمندان وسایر فضاهای خدماتی و فضای سبز در دست ساخت است.

شهردار رفسنجان در ادامه بیان کرد: تفاهمنامه احیاء، تکمیل و بازسازی مجموعه فرهنگی ورزشی دانشگاه ولیعصر رفسنجان در جوار موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی به امضاء مسئولان دانشگاه و باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان رسید.

وی با اشاره به اینکه این تفاهمنامه در زمینه ایجاد فضاهای ورزشی مختلف و موردنیاز جوانان رفسنجان است و در این زمینه هم اقدامات خوبی در حال انجام است، افزود: برای ایجاد فضای سبز و هماهنگی در طراحی بلوار کتاب و اجرای طرح‌های تکمیلی شهرداری همزمان با اجرای احیای مجموعه ورزشی آمادگی داریم.

به گزارش ایسنا، براساس این تفاهمنامه مجموعه فرهنگی ورزشی دانشگاه ولی عصر(عج) در جوار موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از دوسال با هزینه باشگاه مس رفسنجان به بهره برداری رسیده و تا ۱۰ سال در اختیار باشگاه مس خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71819
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.