اجرای۷۴ درصدی مصوبات کمیته رفع‌ موانع‌ تولید جنوب‌استان

محمود اسکندری‌نسب در جمع خبرنگاران گفت که در سال گذشته 208 جلسه فرعی و کمیته تخصصی در خصوص رفع موانع تولید برگزار شده است که رتبه ششم کشوری در جلسات فرعی این کارگروه را این سازمان به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه هزار و 526 پرونده و هزار و 512 مصوبه در جلسات کارگروه مطرح و اخذ شده است افزود که 576 فقره از این مصوبات مربوط به تأمین مالی و تسهیلات پروژه‌ها، 67 مورد مربوط به تعیین تکلیف بدهی معوق، 869 مورد درخصوص سایر موضوعات مانند تأمین زیرساخت‌های لازم صنایع از جمله آب، برق و غیره بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با تاکید براینکه 74 درصد مصوبات سال 95 کمیته رفع موانع تولید جنوب کرمان اجرا شده است، ادامه داد که از مجموع کل مصوبات اخذ شده هزار و 126 مصوبه اجرا شده است.
وی با بیان اینکه تاکیدات زیادی از سوی دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای برگزاری این کارگروه می‌شود اظهارداشت که جنوب استان کرمان در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.
اسکندری‌نسب افزود که خروجی این کارگروه‌ها و بهبود وضعیت واحدهای استان نشان دهنده جدیت دستگاه‌‌های موثر از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌‌های صنعتی است.
وی هدف این سازمان را رفع مشکلات صنایع تولیدی دانست گفته با قوانین و مصوباتی که از سوی ستاد تسهیل ابلاغ می‌شود بنا داریم مشکلات صنایع تولیدی را رفع کنیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه مشکلات و درخواست‌های واحدهای تولیدی و صنعتگران در کمیته‌های مربوطه و کارگروه‌ها مطرح می‌شود، گفت که با حضور اعضای اصلی ستاد تسهیل راهکارهای لازم پس از بررسی تصویب می‌شود تا از رکود و کم‌تحرکی اقتصادی کاسته شود.
وی با اشاره به اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در سال 1395 با برگزاری 82 جلسه رتبه پنجم کشور را کسب کرده است، عنوان کرد که تشکیل این کارگروه‌ها در راستای رفع مشکلات واحدهای اجرایی بوده است که موفقیت بزرگی نیز در کشور کسب کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14595
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.