اجرای طرح چهارروزه مردم‌یاری بیمارستان ارتش کرمان در رودبار جنوب

محسن یوسف‌زاده، افزود: تاکنون ۱۲ مرحله طرح مردم‌یاری دراستان کرمان برگزار و سیزدهمین دوره ۹ تا ۱۲ بهمن در شهرستان رودبار نیز اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: ریگان، کوه‌باداموئیه، شهرک‌های صنعتی، الله‌آباد، کوهپایه ،کوهبنان و گلباف کرمان از جمله مناطقی است که طرح مردم‌یاری در آنجا اجرا شده است.
رییس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان به خدمات در این طرح اشاره و بیان کرد: این طرح با حضور بالغ بر ۳۰ نفر که حدود ۱۰ نفر از آن پزشکان متخصص هستند و خدماتی شامل ویزیت رایگان از پزشک عمومی، ارتوپدی، متخصصان داخلی، قلب، چشم روانپزشکی، جراحی، اطفال، توزیع دارو، مشاوره روانپزشکی و تزریقات و اتاق عمل سیار انجام می‌شود.
یوسف‌زاده اظهار کرد: از اقدامات مهم این بیمارستان این است که بعد از برگزاری طرح مردم ‌یاری در هر منطقه رابطه مردم با بیمارستان قطع نشده و به وسیله نهاد‌های کمیته امداد، بهزیستی و افراد مورد اعتماد آن منطقه، افرادی که از بضاعت مالی خوبی برخوردار نبوده و توان مالی برای درمان بیماری خود ندارد شناسایی و برای ویزیت و خدمات رایگان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.
رییس بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان تأکید کرد: هدف از برگزاری این طرح پیش قدم شدن در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در رابطه با ضرورت خدمت‌رسانی به مناطق محروم است که این ماموریت به لطف الهی و کمک همکاران به بهترین نحو در حال برگزاری است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23974
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.