اجرای گسترده طرح شهید سلیمانی| ۵۰ تست امیکرون در کرمان منفی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: گام ششم طرح شهید سلیمانی با تاکید بر واکسیناسیون، شناسایی، مراقبت، نظارت و رعایت پروتکل‌ها ادامه می‌یابد.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، حمیدرضا رشیدی‌نژاد در آخرین اقدمات برای مقابله با کرونا در کرمان عنوان کرد: به صورت تصادفی و طبق پروتکل، حدود ۵۰ تست اُمیکرون از بیماران در سطح استان انجام شده که هیچکدام مثبت نبوده است.

وی افزود: فعلاً در استان کرمان موردی از ابتلاء به سویه اُمیکرون ثابت نشده اما دلیلی بر عدم وجود آن نیست.

رشیدی‌نژاد با اشاره به تأثیرگذاری طرح شهید سلیمانی در کاهش موارد بیماری در سطح کشور ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به شیوع سویه اُمیکرون در کشور، گام ششم طرح شهید سلیمانی با تاکید بر واکسیناسیون، شناسایی، مراقبت، نظارت و رعایت پروتکل‌ها در استان کرمان ادامه می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: با تزریق نوبت سوم واکسن، رعایت و نظارت بر اجرای پروتکل‌ها و استفاده از ماسک، می‌شود از بحران اُمیکرون عبور کرد.

رشیدی‌نژاد با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: برگزاری مراسم خواسته مردمی است و اتفاق نظر مسئولان بر برگزاری مدیریت‌شده سالگرد است.

وی ادامه داد: سال گذشته تجربه خوب و مدیریت شده برگزاری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را در کرمان داشتیم و امیدواریم امسال هم با تدابیر اندیشیده شده، مراسم را به خوبی پشت سر بگذاریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: همه پیش‌بینی‌ها صورت گرفته، ضمن اینکه امسال شرایط بهتری را به لحاظ واکسیناسیون تعداد قابل توجهی از افراد داریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82343
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.