اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای محور ارتباطی جیرفت به بلوک

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان گفت: ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و احداث پل در محور جیرفت به بلوک اختصاص داده شد.

مجتبی رئیسی رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان گفت: با توجه به نیاز ایمن سازی محور ارتباطی جیرفت به بلوک و پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و پیگیری‌های مستمر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان و معاونت راهداری این مجموعه ۱۲ میلیارد تومان اعتبار با هدف کمک به تسریع در تعریض و شانه سازی این محور اختصاص یافت.

او افزود: این محور به طول ۶۵ کیلومتر است که تا کنون ۲۰ کیلومتر از آن تعریض، زیرسازی و زیر بارترافیکی قرار گرفته است.

رئیسی از آغاز اجرای تعریض ۱۰ کیلومتر از محور جیرفت به بلوک خبر داد و گفت: عزم این اداره کل برای سامان دهی و ایمنی بیشتر تردد در این محور جدی است.

مجتبی رئیسی تصریح کرد: آب نمای باغباغوئیه در محور ارتباطی جیرفت به فاریاب که یکی از پر تردد‌ترین محور‌های ارتباطی جیرفت است که این اداره کل با تمام توان برای ایمن سازی آن در حال فعالیت است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: این پل به طول ۱۰۰ متر و در محل آبنمای باغباغوئیه که یکی از نقاط مشکل ساز در زمان بارندگی‌ها بود احداث می‌شود.

رئیسی از اختصاص ۵ میلیاردو نهصد میلیون تومان برای آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور جیرفت به بلوک حدفاصل بین محور اسماعیلی به بلوک خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=33203
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.