ارائه خدمات شماره گذاری به ۱۲ هزار وسیله نقلیه در کرمان

رییس پلیس راهور کرمان گفت: از ابتدای سال جاری به بیش از ۱۲ هزار وسیله نقلیه در این استان خدمات شماره گذاری ارائه شده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل خوشوقت با ابراز نگرانی از افزایش بی شمار وسایل نقلیه با توجه به نوع معابر و زیرساخت های درون شهری استان کرمان، افزود: این افزایش آمار همه ساله اتفاق می افتد در حالی که طی سالیان اخیر هیچ اتفاق خاصی در زمینه اصلاح هندسی معابر بویژه در هسته مرکزی شهرها و مراکز پرتردد رخ نداده است.

وی تصریح کرد: پلیس برای کنترل ترافیک و تصادفات توان معینی دارد و افزایش بی رویه وسایل نقلیه بدون درنظر داشتن زیرساخت ها و عدم استفاده از تجهیزات هوشمند و مکانیزه در کنترل ترافیک بسیار نگران کننده است.

رییس پلیس راهور کرمان با اشاره به تراکم بی سابقه متقاضیان گواهینامه آئین نامه های رانندگی، افزود: پلیس راهور این استان با افزایش توان عملیاتی برای ارائه خدمات به هم استانی های عزیز تاکنون به بیش از چهاررهزار نفر متقاضی، اخذ انواع گواهینامه های رانندگی خدمات ارائه و آزمون های تئوری و عملی گرفته شده است.

سرهنگ خوشوقت گفت: در آزمون های تئوری و عملی اخذ شده بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر موفق به دریافت گواهینامه و به جمعیت رانندگان در استان کرمان اضافه شده اند.

وی در پایان به اهمیت کار مدیران و مربیان آموزشگاه های رانندگی اشاره و عنوان کرد:این افراد با آموزش صحیح خود به کارآموزان نقش مهمی در چرخه ترافیک و تصادفات دارند و باید به آنها، اعتماد به نفس داده و تذکر دهند که احتیاط و خونسردی در رانندگی نشانه ترس یا کم تجربگی راننده نیست بلکه نشانه ی توانایی و آگاهی های یک فرد در هنگام رانندگی است.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88797
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.