نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:


اردوگاه راهیان نور “شهید قاسم سلیمانی” در کرمان راه اندازی می شود

نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در دیدار وزیر آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، گفت: اردوگاه راهیان نور “شهید قاسم سلیمانی” در کرمان راه اندازی می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، محمدمهدی زاهدی ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش به واسطه انتصاب رضا رضایی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان که مورد وثوق فرهنگیان است، گفت: کلیات راه اندازی اردوگاه راهیان نور شهید حاج قاسم سلیمانی در شورای برنامه ریزی استان تصویب شده که امیدواریم این موضوع به صورت جدی دنبال شود.

وی افزود: به یقین عاشقان حاج قاسم از سراسر دنیا به کرمان می آیند، مکتب شهید سلیمانی یک مکتب تربیتی است که در حال تبیین است، موضوع مکتب حاج قاسم به لحاظ مجاهدت های میدانی، تربیتی، فرهنگی، اقتصادی و…یک منظومه است.

نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: در شورای عالی آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شده که در کتب درسی بیشتر به بخش هایی از زندگی شهید سلیمانی پرداخته شود؛ حتی در سوال های کنکور از زندگی وی سوال هایی مطرح شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82768
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.