مدیرعامل سازمان آتش نشانی استان:


استقرار تیم های عملیاتی آتش‌نشانی برای چهارشنبه آخر سال

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از آغاز جانمایی و استقرار تیم‌های عملیاتی در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

به نقل از کرمان آنلاین، علی عسکری در جلسه هماهنگی چهارشنبه آخر سال در دفتر مرکزی سازمان آتش‌نشانی با تشریح تمهیدات و اقدامات این سازمان برای روزهای پایانی سال اظهار کرد: اقداماتی که در حال حاضر آغاز کرده‌ایم شامل آموزش‌های شهروندی است که با تمرکز روی مدارس توسط آتش‌نشانان و مربیان آموزشی در مدارس اجرا می‌شود و با توجه به اینکه بیشترین قشر آسیب‌پذیر در این خصوص نوجوانان و کودکان هستند به این بخش توجه ویژه‌ای داریم.

وی تصریح کرد: از جمله این اقدامات اطلاع‌رسانی گسترده شهری با تهیه، چاپ و نصب پوسترهای هشداردهنده در سطح شهر و ایستگاه‌های آتش‌نشانی، اطلاع‌رسانی از طریق شبکه استانی، ارسال پیام‌های ایمنی و هشداردهنده در فضای مجازی و چاپ در نشریات، پیشنهاد اجرای کمپین تحریم مواد محترقه با همکاری سازمان‌های مربوطه است.

عسکری در مورد تمهیدات عملیاتی برای روزهای پایانی سال گفت: جانمایی و استقرار تیم‌های عملیاتی آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به احتمال وقوع حوادث در روزهای پایانی سال تاکید کرد: در شب چهارشنبه آخرسال تیم‌های عملیاتی با استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمان آتش‌نشانی آماده پوشش حوادث احتمالی خواهند بود.

وی گفت: تیم‌های عملیاتی به صورت نیروهای ناوگان سبک موتوری و خودروهای سنگین در بخش‌های مختلف شهر مستقر خواهند شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=44958
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.