مدیرعامل سازمان فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان


اطراف شهربازی گرم‌خانه احداث می‌شود

معاون فرهنگی شهرداری کرمان گفت؛ فضایی را در محدوده اطراف شهربازی برای گرم‌خانه در نظر گرفته‌ایم که در حال آماده‌سازی آن هستیم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از کرنا عبدالرضا شیخ شعاعی معاون فرهنگی شهردار کرمان از احداث گرمخانه‌ای در اطراف شهربازی کرمان خبر داد و گفت:  که افراد شب‌ها با مینی‌بوس به داخل مجموعه برده می‌شوند و صبح‌ها نیز با خودرو به بیرون انتقال داده می‌شوند تا مشکلی از نظر مخالفت ساکنان آن محدوده به‌وجود نیاید.

معاون فرهنگی شهردار و مدیرعامل سازمان فرهنگی‌، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، با بیان اینکه فرهنگ‌سرای کوثر شهرداری در اختیار بانوان گروه خاتم‌الاوصیا قرار گرفته که فضای خوبی برای انجام امور بانوان است، افزود: تقاضاهای متعددی ازسوی خیریه‌ها، سمن‌ها و موسسه‌ها داریم که باید آن‌ها را مدیریت کنیم.

عبدالرضا شیخ‌شعاعی خاطرنشان کرد: در زمینه ایجاد بازارچه‌های ثابت برای اشتغال بانوان، می‌توانیم از فضای موجود در پارک «شهید» که در حال حاضر در اختیار فروشگاه صنایع دستی «سی‌سی» قرار دارد، پس از پایان قرارداد، استفاده کنیم.

معاون فرهنگی شهردار کرمان، با اشاره به اینکه تاکنون چند طرح فرهنگی درخصوص فرزندآوری در سطح شهر اجرا شده است، یادآور شد: ۱۰ درصد فضای تبلیغاتی شهر در دست ماست و باید طرح‌ها و اطلاع‌رسانی‌هایی در زمینه مناسبت‌ها و مسایل ترافیکی هم اجرا شود، اما با وجود این محدودیت‌ها حتماً در این زمینه اقدام می‌کنیم.

شیخ‌شعاعی بیان کرد: فرهنگ‌سرای در حال ساخت در شهرک «شهید همت»، جهت تکمیل و تجهیز نیازمند تلاش جدی اداره‌کل راه و شهرسازی است؛ چنین فضایی در منطقه محروم، ظرفیت ویژه‌ای است و آماده هستیم کار را شروع کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=97373
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.