نخستین گرمخانه رفسنجان افتتاح شد

شهردار رفسنجان از تجهیز و راه‌اندازی یک گرمخانه با ظرفیت ۱۵۰ نفر در این شهرستان برای اسکان مردان و زنان بی‌خانمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، محمد مختاری روز چهارشنبه در آیین راه اندازی گرمخانه در جمع خبرنگاران گفت: این گرمخانه در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع واقع در بلوار زائر احداث شد که ۷۰متر مربع آن متعلق به بانوان و ۱۳۰ متر مربع متعلق به آقایان است.

مختاری گفت:

گرمخانه از ساعت ۲۱ لغایت هفت صبح برای استفاده افراد بی خانمان باز و هر شب از ساعت ۲۱ لغایت ۲۱ و ۳۰ دقیقه سرویس ایاب و ذهاب در میدان ابراهیم ابتدای خیابان سعدی برای عزیمت به گرمخانه مهیا است.

او ادامه داد: پیشنهاد شهرداری رفسنجان مبنی بر احداث گرمخانه برای افراد بی سرپناه در نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر مطرح و پس از پیگیری های لازم؛ نخستین گرمخانه توسط شهرداری رفسنجان برای ساماندهی افراد بی سرپرست و افرادی که به هر دلیل سرپناه مشخصی ندارند احداث شد.

بهره برداری ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی به مناسبت ایام دهه فجر

امروز همچنین شهرداری رفسنجان ۱۰ طرح عمرانی و خدماتی دیگر را به مناسبت ایام دهه فجر به بهره برداری رساند که شامل افتتاح طرح بازآفرینی خیابان شهید ارجمندی به متراژ چهار هزارمترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال، پارک های محله ای آفتاب و قیام با متراژ بیش از ۵ هزار مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال است.

همچنین پیاده رو سازی چند خیابان از جمله خیابان های ستارخان، کارگر شمالی، ابوذر و بسیج به متراژ جمعاً ۳۵ هزار مترمربع و آسفالت خیابان های شهید نوری، جانبازان، بزرگراه قدس، بلوارهای هجرت و کارگر با متراژ بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع و با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است، پروژه مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب فضای سبز  با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

در کنار افتتاحیات پروژه های شهرداری رفسنجان، اجرای طرح های تامین روشنایی معابر سطح شهر با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و احداث پارک های محله ای  واقع در خیابان دکتر حسابی و  خیابان مصطفی خمینی ۵۵ و  حاشیه بلوار شهید مطهری که جمعا به متراژ هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع و با هزینه ای بیش از ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=64450
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.