درخواست نماینده مجلس از رییس جمهور


اعتبار جبران خسارت سیل و سرمازدگی به کرمان و راور اختصاص یابد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، خواستار اختصاص اعتبار برای جبران خسارت سیل و سرمازدگی به شهرستان های کرمان و راور در سفر رییس جمهور به این استان شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی در بازدید از مناطق سیلزده رباط، سعدی و شهر باغین بخش مرکزی کرمان افزود: با توجه به سفر رییس جمهور به استان کرمان در روز جمعه هفته جاری یکی از اولویت های مهم ما اختصاص اعتبار مناسب برای جبران خسارات سیل در شهرستان های کرمان و راور است.

وی اظهار داشت: با توجه به خسارت های عظیمی که سیل چند روز قبل به روستاهای شهرستان های کرمان و راور وارد کرد، از رییس جمهور درخواست داریم یکی از مصوبات سفر در روز جمعه هفته جاری جبران خسارات سیل در این مناطق در نظر گرفته شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره سرمازدگی محصولات کشاورزی در کرمان افزود: خساراتی که سرمازدگی در روزهای ابتدایی سال جاری به محصولات کشاورزی بویژه محصول پسته در شهرستان های کرمان وارد کرد علی رغم پیگیری ها و جلساتی که در این خصوص برگزار کردیم هنوز جبران نشده است.

پورابراهیمی افزود: با توجه به بحث سیل و سرمازدگی در این مناطق و متضرر شدن کشاورزان این مناطق، باید هر چه سریعتر نسبت به جبران این خسارات اقدام شود.

پورابراهیمی در ساعات ابتدایی بروز سیل طی هفته گذشته در شهرستان راور از روستاهایی سیل زده فیض آباد، طرز گوجهر، هرجند و گورک بازدید کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95073
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.