افتتاح نخستین مرکز جامع خدمات قضائی کرمان

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، امروز با حضور رئیس کل دادگستری استان نخستین مرکز جامع خدمات قضائی استان در راستای ارائه خدمات قضائی به شهروندان و ساماندهی خدمات قضائی و تکریم ارباب رجوع در دادسرای عمومی و انقلاب کرمان افتتاح شد.
یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان در حاشیه افتتاح این مرکز گفته این واحد در راستای تکریم ارباب رجوع و باتوجه به اتلاف وقت ارباب رجوع در دریافت خدمات اولیه قضائی و پراکندگی واحدهای ارائه دهنده خدمات در مکان‌های مختلف راه‌اندازی شده است.
وی گفت که در این مرکز با استقرار واحدهای عریضه‌نویسی، ثبت ابلاغ الکترونیک “ثنا”، ارشاد و معاضدت قضائی، اطلاعات، کپی، فروش تمبر، دفتر ارجاع شکایات و قاضی ارجاع شکایات کلیه خدمات به صورت متمرکز و سامان یافته و بدون مراجعه افراد به داخل مجتمع قضائی ارائه خواهد شد.
موحد افزود که کار ساخت ساختمان جدید در متراژ130 مترمربع در ورودی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان به مدت دو ماه به طول انجامید و تمامی استانداردهای لازم در آن رعایت شده است.
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد که باتوجه به اثرات مثبت این اقدام در ارائه سریع خدمات قضائی بنا داریم مراکز مشابه‌ای را در سطح استان راه‌اندازی و به سوی دادرسی سریع ومتقن حرکت نماییم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13540
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.