اتاق بازرگانی تریبونی برای بیان مشکلات فعالان اقتصادی

سید مهدی طبیب زاده روز دوشنبه در ششمین همایش ملی کارفرمایان کارآفرین کرمان گفت که یکی از مسائل مهمی که در اتاق بازرگانی کرمان به آن می پردازیم، تامین اجتماعی است و همراهی بسیار خوبی از سوی مسئولان تامین اجتماعی استان را شاهد بودیم.
وی با بیان اینکه بنای اصلی سازمان تامین اجتماعی بر کارگری و کارفرمایی است افزود که اما سئوال این است در وضع قوانین و صدور بخشنامه های متنوع و متعدد نقش این موارد چیست و در حال حاضر تامین اجتماعی سازمان کاملا دولتی و یک جانبه گراست.
طبیب زاده ادامه داد که کارفرمایان به عنوان رکن اصلی در بخش تامین اجتماعی مطرح هستند و در شرایط بسیار سخت کنونی مظلومانه تلاش می کنند واحدهایشان فعال باشد و امیدواریم در دولت جدید و سال تولید و اشتغال وضعیت بهتر شود.
وی تاکید کرد که چرا به سمت احیاء شورای عالی تامین اجتماعی نرفتیم تا همه ارکان بتوانند در تصمیم گیری ها دخیل باشند، هر چند همکاری در رده های بالا و میانی تامین اجتماعی با استان‌ها خوب است اما باید به این بخش توجه بیشتری شود.
طبیب زاده گفت: «کارفرمایان تلاش می کنند چراغ کارگاه‌ها و کارخانه‌ها روشن باشد و از بیکاری جلوگیری شود و باید به این سمت برویم که کارفرمایان فقط دغدغه ایجاد کار و خلاقیت را داشته و از مشکلات بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی آسوده باشند».
این همایش با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مسئولان استان در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد.
همچنین در این آیین از جمعی از کارفرمایان برتر کار آفرین استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13534
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.