رییس دادگستری شهرستان بم :


امنیت محورهای مواصلاتی شرق استان تحت تاثیر جولان خودروهای حامل سوخت است

کرمان‌نو- رییس دادگستری شهرستان بم از جولان خودروهای حامل سوخت قاچاق و اتباع بیگانه خبر داد و افزود: جولان این خودروها باعث مخدوش شدن امنیت محورهای مواصلاتی این شهرستان شده است.

حسین رمضانی زاده روز یکشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بم بیان کرد: لزوم اقدام عاجل و قاطع دستگاه قضایی و نهادهای نظامی و امنیتی برای برخورد با قاچاقچیان سوخت و انسان در شرق استان صورت گیرد .

او با اشاره به لزوم اقدام عاجل و قاطع دستگاه قضایی و نهادهای نظامی و امنیتی در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و انسان در حوزه شرق استان کرمان، اظهارداشت: وضعیت محور مواصلاتی کرمان به بم و شرق استان کرمان و بالعکس مخاطره آمیز است و جولان خودروهای حامل سوخت قاچاق و اتباع باعث مخدوش شدن امنیت این محور و شهروندان و تبدیل شدن موضوع به بحران گردیده است.

رمضانی زاده ادامه داد: وضعیت محور مواصلاتی کرمان به بم و شرق استان کرمان در حوزه قاچاق سوخت و انسان مخاطره آمیز است.

وی تصریح کرد: در این جلسه مصوب گردید دادستان بم به عنوان مدعی العموم ضمن نظارت و ورود جدی به این موضوع، سهم وظایف ضابطین و نهادهای مسئول در حوزه تامین امنیت محور را مشخص نماید تا اقدام فوری و عاجل جهت ارتقاء امنیت معمول گردد.

این مقام‌قضایی تاکید کرد: کلیه دستگاه های ذی ربط باید گزارش اقدامات انجام شده در راستای پيشگيري از وقوع جرم را به دستگاه قضایی اعلام نمایند.

رمضانی زاده افزود: ضرورت دارد حساسیت موضوع به مسئولین مربوطه در سطح استان و کشور اعلام شود تا در حوزه اصلاح و بازنگری قوانین جهت برخورد با قاچاقچیان سوخت و انسان و تشدید مجازات و ضمانت اجرا اقدام شود و همچنین تدابیر لازم و امکانات و تجهیزات لازم جهت تامین امنیت و برخورد قانونی تخصيص یابد.

او بیان کرد: مسئولین مربوطه باید نسبت به اصلاح فرایند توزیع سوخت در سطح کشور علی الخصوص در حوزه تخصيص سهمیه به خودروهای فرسوده و غیرفعال توسط شرکت نفت و سوء استفاده از کارت های سوخت دارای سهمیه آزاد اقدام نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105307
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.