اهداء پاداش به مامورین وصول و قرائت شهرستان سیرجان

سلمانی مدیر برق شهرستان سیرجان در ابتدای سخنان خود، بیان کرد: مأمورین وصول و قرائت کنتور ، به عنوان سفیران شرکت توزیع نیروی برق، نقش مهم و حساسی را در ایجاد تصویر خوب در افکار عمومی ایفا می کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، سلمانی در آیین تجلیل از مامورین قرائت کنتور و وصول مطالبات با اشاره به اهمیت آراستگی اخلاقی و ظاهری در ارتباط با مردم ، افزود: رابطه حسنه با مردم، عزت نفس و اخلاق نیکو از خصایص  اصلی مامورین قرائت شمرده می شود.

وی رفتار مامورین را از لحاظ سازمانی، عرفی و اجتماعی برای شرکت بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: مامورین در صف اول خدمت رسانی شرکت بایستی دقت بسیار زیادی در شیوه برخورد با مشترکین داشته باشند.

سلمانی در ادامه سخنان خود اظهار کرد :اهتمام به افزایش وصولی، عامل کلیدی در افزایش سطح خدمات شرکت به مشترکین برق است که این نیز ناشی از تعهد و مسئولیت پذیری است.

وی گفت: مامورین قرائت کنتور با اطلاع و آگاهی از قوانین و مسائل شرکت و داشتن دقت و وجدان کاری ،مطلوب تر از گذشته به وظایف خود عمل کنند .

در پایان به مامورین برتر این شهرستان که به اهداف از پیش تعیین شده شرکت در زمینه وصول مطالبات رسیده بودند، با اهداء جوائزی از ایشان تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47811
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.